Sims 4 Households kwijt

door Dafnidee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 Households kwijt

★★★★★ Newbie

ik heb de sims 4 gratis gedownload en een paar gezinnen en huizen gemaakt en daarna heb ik origin geupdate en nu zijn al mijn sims en huizen die ik heb gemaakt weg

Bericht 1 van 2 (335 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 Households kwijt

EA SPORTS FC Team

Hey @Dafnidee,

 

Dat is niet goed en ik heb wat meer informatie van je nodig om te zien wat er mogelijk aan de hand kan zijn. 

 

Speel je toevallig nog op een andere computer of heb je de cloudsaves aan staan voor De Sims 4?

 

Je kunt in deze map controleren of jouw opgeslagen spel daar nog in staat:

 

C:\Gebruikersnaam\Electronic Arts\De Sims 4\saves

 

Kopieer deze bestanden naar jouw desktop en controleer in De Sims 4 om te zien of je ze kunt laden.

 

Daarnaast kan je met de rechtermuisknop op De sims 4 klikken en kiezen voor Speleigenschappen en kijken of je jouw opgeslagen spel terug kunt halen via de Cloudopslag. 

 

Staat er niets in de map en ook niet in de cloudopslag, dan is jouw opgeslagen spel opeens verdwenen en ben ik bang dat we deze niet terug kunnen halen tenzij je een backup hebt van jouw opgeslagen spel. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (316 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 Households kwijt

EA SPORTS FC Team

Hey @Dafnidee,

 

Dat is niet goed en ik heb wat meer informatie van je nodig om te zien wat er mogelijk aan de hand kan zijn. 

 

Speel je toevallig nog op een andere computer of heb je de cloudsaves aan staan voor De Sims 4?

 

Je kunt in deze map controleren of jouw opgeslagen spel daar nog in staat:

 

C:\Gebruikersnaam\Electronic Arts\De Sims 4\saves

 

Kopieer deze bestanden naar jouw desktop en controleer in De Sims 4 om te zien of je ze kunt laden.

 

Daarnaast kan je met de rechtermuisknop op De sims 4 klikken en kiezen voor Speleigenschappen en kijken of je jouw opgeslagen spel terug kunt halen via de Cloudopslag. 

 

Staat er niets in de map en ook niet in de cloudopslag, dan is jouw opgeslagen spel opeens verdwenen en ben ik bang dat we deze niet terug kunnen halen tenzij je een backup hebt van jouw opgeslagen spel. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (317 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen