Re: Sims 2 kopen

door ijsjeuh
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 2 kopen

★★★ Newbie

Ik heb toen de Sims 3 en 4  nog niet uitgegeven waren de base game van de Sims 2 gekocht en met veel plezier gespeeld maar na de Sims 3 en 4 ben ik gestopt met spelen. Nu lijkt het me leuk om de Sims 2 weer te spelen maar dan met wat uitbreidingspakketten. Nu kan ik online niks vinden hierover. Misschien kunnen jullie me helpen? 

 

Alvast bedankt!

Bericht 1 van 3 (523 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 2 kopen

★★★★★ Expert
Omdat De Sims 4 en De Sims 3 al zijn uitgebracht, zal De Sims 2 niet meer te koop worden aangeboden via Origin, @ijsjeuh. Het is mogelijk dat bepaalde (online) winkels ergens nog eentje hebben liggen.
Je dient rekening mee te houden dat De Sims 2, net als andere oudere spellen, mogelijk niet zal werken op moderne computers en hun besturingssysteem.
Zie de forumtak voor De Sims 3 en andere Sims spellen: https://answers.ea.com/t5/Andere-De-Sims-Games/bd-p/other-sims-games-nl

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (513 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 2 kopen

★★★★★ Expert
Omdat De Sims 4 en De Sims 3 al zijn uitgebracht, zal De Sims 2 niet meer te koop worden aangeboden via Origin, @ijsjeuh. Het is mogelijk dat bepaalde (online) winkels ergens nog eentje hebben liggen.
Je dient rekening mee te houden dat De Sims 2, net als andere oudere spellen, mogelijk niet zal werken op moderne computers en hun besturingssysteem.
Zie de forumtak voor De Sims 3 en andere Sims spellen: https://answers.ea.com/t5/Andere-De-Sims-Games/bd-p/other-sims-games-nl

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (514 Weergaven)

Re: Sims 2 kopen

★★★ Newbie

Oke dank je wel! Dan kijk ik ff of mijn oude kopie het nog doet en daarna mr de tweedehands winkels afgaan. Bedankt!

Bericht 3 van 3 (507 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen