Re: Overwatch cars unavailable

door Mottie888
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Overwatch cars unavailable

★★★ Novice

I have recently bought NFS Rivals, but shutting down the Overwatch application has made the Maserati and the Bentley impossible to collect. Will there be a solution for this?

Bericht 1 van 5 (259 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overwatch cars unavailable

EA SPORTS FC Team

Hey @Mottie888 en welkom op het Nederlandstalige forum.

 

Wanneer een dienst wordt beëindigd is het helaas zo dat je geen gebruik meer kunt maken van de functies ervan. Hier hebben wij geen oplossing voor. 

Jason.png
Bericht 2 van 5 (255 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overwatch cars unavailable

★★★ Novice
Bedankt voor het snelle antwoord, maar er komt dus ook geen patch die deze wagens vrij beschikbaar maakt?
Bericht 3 van 5 (250 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overwatch cars unavailable

EA SPORTS FC Team

Normaal gesproken niet.

 

Ik kan het morgen even voor je navragen (kan even duren voordat ik een antwoord krijg), zou je precies kunnen uitleggen waarom je deze auto's niet meer kunt krijgen en wat je exact moet doen om deze te krijgen?

Jason.png
Bericht 4 van 5 (247 Weergaven)

Re: Overwatch cars unavailable

★★★ Novice
Geen enkel probleem, alvast bedankt om het na te vragen. De wagens kunnen enkel en alleen ontgrendeld worden via overwatch, maar deze dienst is nu afgesloten, met als gevolg dat het onmogelijk wordt om deze auto's te verkrijgen. Ik snap dat het onmogelijk is om weer plaats hiervoor vrij te maken op jullie servers, maar een patch die ervoor zorgt dat je deze wagen toch kan verkrijgen zou het probleem voor iedereen oplossen.
Bericht 5 van 5 (244 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen