Origin Spotlight - Downloaden, vergemakkelijkt!

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Origin Spotlight - Downloaden, vergemakkelijkt!

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

original.jpg

 

Welkom bij de Origin Spotlight! Vandaag gaan wij het hebben over de verbeteringen die wij hebben gemaakt aan de downloads in Origin.

 

HET DOWNLOADEN VAN EEN GAME IS MAKKELIJKER DAN OOIT

Het is nog nooit makkelijker geweest om jouw favoriete game te downloaden. We zorgen ervoor dat jullie precies weten wat er gaande is en om dat te doen hebben we het download process opgedeeld in drie simpele stappen. 

 

  1. Voorbereiden - Origin zoekt naar de perfecte plek voor jouw game
  2. Downloaden - Spullen verplaatsen naar jouw nieuwe plek...
  3. Voltooien - maak je klaar om te gamen!

Als je veranderingen wil maken tijdens jouw download, dan is dat nog steeds mogelijk via Pauzeren, Hervatten en Annuleren in dezelfde progressie balk.

 

DownloaderNL.PNG

 

ALLES OP ÉÉN PLEK 

Het downloadproces versimpelen is stap 1 - maar er is meer. Wij hebben de handigste opties direct voor jullie beschikbaar gemaakt wanneer je een game download:

  • Per individuele game download, kies waar je het spel wilt downloaden zonder dat je naar een ander menu hoeft te gaan.
  • Wil je Netflix kijken terwijl je aan het downloaden bent? Je kan nu jouw maximum downloadsnelheid aanpassen vanuit de download wachtrij.
  • Heb je geen ruimte meer op je harde schijf om het spel te installeren? De downloader vertelt je direct wanneer er een probleem is.
  • Er zijn meerdere manieren om een game te downloaden via Origin, via de website of via de game tegel - je krijgt nu overal dezelfde simpele stappen te zien van het downloadproces.

DownloadLocationNL.PNG

 

WANNEER IS DE UPDATE BESCHIKBAAR?

Nu! De volgende keer wanneer je Origin opstart, zal de update automatisch gedownload worden.

 

Heb je nog feedback of opmerkingen? We kunnen jouw vragen beantwoorden en jouw feedback doorlezen op het Origin forum - we horen graag van je.

 

Jason.png
Bericht 1 van 2 (5.257 Weergaven)

Re: Origin Spotlight - Downloaden, vergemakkelijkt!

★★★ Novice

Bij het einde van de download van 'Need for Speed Payable' krijg ik steeds volgende melding : "aredistributable package (directx) was not installed succesfully. Setupcannot continue (4294967287). ik heb het spel preordered en kan het nu niet spelen....ik heb wel de laatste update van windows 10 en ik heb dx 12.... hoe kan ik dat oplossen...met dank voor een antwoord.

Bericht 2 van 2 (5.224 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen