Re: Ongeldige code ontvangen van origin

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Ongeldige code ontvangen van origin

★★★ Novice
@RealSimmor0 Zou zeker kunnen maar denk dat het ook wel te begrijpen valt dat ik dat nu liever even niet doe na een ongeldige code te hebben ontvangen. Daarnaast valt het idee van het cadeau dan ook een beetje weg. Voorlopig is het goed zo en ben ik blij hoe het opgelost is.
Bericht 11 van 17 (789 Weergaven)

Re: Ongeldige code ontvangen van origin

★★★★★ Expert
Dat je daarmee het goed bedoelde cadeau geven ongedaan maakt, begrijp ik, @Demi-25092000. Er zijn helaas weinig andere winkels waar je deze extra werelden los kan kopen.
Hopelijk heb je wel nog zin in deze of een andere, die je van plan bent later nog te kopen.
Ondertussen hebben ze wel het geld teruggegeven, waarmee het mogelijk was van iets anders dan toch te genieten?

Groetjes.
Bericht 12 van 17 (770 Weergaven)

Re: Ongeldige code ontvangen van origin

★★★ Novice
@RealSimmor0 Voorlopig hou ik het hierbij haha! Ik kan iig nog steeds genieten van een avondje sims 3 Standard smile

Ik ben voor alsnog tevreden met deze oplossing en we hebben inderdaad wat leuks gedaan met het terug gestorte geld!
Bericht 13 van 17 (760 Weergaven)

Re: Ongeldige code ontvangen van origin

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

UPDATE: Het is inmiddels opgelost en ik krijg mijn geld terug. 

 

Heyyyy

 

Ik heb dus exact hetzelfde probleem na het gekocht hebben van Roaring Heights de Gouden editie. Het contact met de klantenservice verloopt stroef en ik kom maar niet verder. Ik heb via IDeal betaald en waar ik de voorgaande keren het spel probleemloos kon downloaden, is Roaring Heights nu nergens terug te vinden in mijn account. Van de klantenservice krijg ik van 3 verschillende medewerkers steeds hetzelfde antwoord en vragen (zijn het robots of zo?) en een oplossing lijkt niet bepaald in zicht. 

Bericht 14 van 17 (726 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ongeldige code ontvangen van origin

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @SimBo1998,

 

Even een vraagje heb je telefonisch contact gehad met een Engels sprekende medewerker of heb je contact gezocht via de Nederlandstalige chatfunctie.

Voor de zekerheid geef ik je hier nog even de details van de klantondersteuning: https://bit.ly/EA-Ondersteuning

De Nederlandstalige ondersteuning is te bereiken via deze link https://help.ea.com/nl/contact-us (De tijden waarop je kunt chatten in het Nederlands via e-mail en chat support, ma t/m vr van 10:00 - 19:00)

Ik kan je verzekeren dat dit zeker geen robots zijn maar wel vaak meerdere klanten tegelijk proberen te helpen. Omdat deze mensen, naast dat ze een aantal gegevens van klanten moeten opzoeken en ook nog bevestigingsmails moeten versturen kan het soms wat langer duren. 

 

Houdt voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand en zorg dat je ook toegang tot je e-mail box hebt. Mijn advies is om het aanstaande maandag nog maar eens te proberen.

 

Heel veel succes. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 15 van 17 (711 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ongeldige code ontvangen van origin

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @SimBo1998,

Naast de vraag van @Trismagistos, zou ik mogen vragen hoe je precies de aankoop hebt gedaan? Was dit via Origin/EA app?

 

Ik kan je trouwens verzekeren dat het géén robots zijn. Standard smile

EA_LeeuwAHQ
Bericht 16 van 17 (704 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Ongeldige code ontvangen van origin

Community Manager
@SimBo1998, ah ik zie net dat je de post hebt geüpdatet.

Goed om te lezen dat het is opgelost op een manier die voor jou het beste uitkomt. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 17 van 17 (686 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen