Mijn Sim gaat niet naar zijn auditie.

door manonleunen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Mijn Sim gaat niet naar zijn auditie.

[ Bewerkt ]
★ Novice

Ik heb nu 1 dag “Word beroemd” en ik heb ondertussen mijn game al 50 keer op en af gezet, laten controleren/repareren, alle mods verwijdert,... Mijn Sim vertikt het om naar zijn auditie te gaan en ik krijg ook geen voorbereidingstaken. Op het uur van auditie zit mijn Sim lekker te chillen thuis. En ik kan meeste van de tijd mijn audities zelfs niet annuleren... Ik ben ten einde raad en heb alles geprobeerd. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? 

ps; dit is wat ik krijg. (Op PC) 

Bericht 1 van 4 (645 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Mijn Sim gaat niet naar zijn auditie.

★★★★★ Expert
Dit onderwerp zal beter thuishoren bij de technische problemen van De Sims 4: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


Zorg dat je spel is ontdaan van alle aangepaste inhoud ("modificaties"), de basisstappen zijn (onder andere De Sims 4 repareren) en is bijgewerkt. De Sims 4 schoon starten. Test met een nieuwe of standaard Sim of het probleem is verholpen.

Dit probleem met de uitbreiding "Word Beroemd" werd opgelost met een eerdere update, namelijk versie 1.62.67.1020 voor PC (uitgebracht op 7 april 2020). Huidige versie van De Sims 4 is: 1.64.84.1020. Deze is uitgebracht op 8 juli 2020.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (622 Weergaven)

Alle reacties

Re: Mijn Sim gaat niet naar zijn auditie.

★★★★★ Expert
Dit onderwerp zal beter thuishoren bij de technische problemen van De Sims 4: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


Zorg dat je spel is ontdaan van alle aangepaste inhoud ("modificaties"), de basisstappen zijn (onder andere De Sims 4 repareren) en is bijgewerkt. De Sims 4 schoon starten. Test met een nieuwe of standaard Sim of het probleem is verholpen.

Dit probleem met de uitbreiding "Word Beroemd" werd opgelost met een eerdere update, namelijk versie 1.62.67.1020 voor PC (uitgebracht op 7 april 2020). Huidige versie van De Sims 4 is: 1.64.84.1020. Deze is uitgebracht op 8 juli 2020.


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (623 Weergaven)

Re: Mijn Sim gaat niet naar zijn auditie.

★ Novice

Danku voor je antwoord!

 

Wat bedoel je met “sims 4 schoon starten”? Alle mods verwijder ik onder mijn documenten bij electronic arts?! 

Bericht 3 van 4 (611 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn Sim gaat niet naar zijn auditie.

★★★★★ Expert
Wel de hele map verwijderen, @manonleunen. Of de map verplaatsen op andere plek, buiten de "Electronic Arts" map.
In je spelvoortgang, kunnen er nog restanten achterblijven.
Vergeet niet om De Sims 4 te repareren.


Groetjes.
Bericht 4 van 4 (597 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen