Re: Meerdere spelers op 1 account

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Meerdere spelers op 1 account

★★★ Newbie

Hallo,

 

Mijn dochter speelt de Sims 4 op een pc en heeft hiervoor een origin account. Het EA account is betaald, is dat eigenlijk wel nodig?

Mijn andere dochter wil ook graag de Sims spelen, kan ik het spel opnieuw voor haar kopen en ze dan op hetzelfde account laten spelen, zodat ik niet twee keer de abonnementskosten hoef te betalen?

Of kan ik voor haar ook een nieuw gratis account aanmaken en dan de Sims voor haar kopen, dus zonder abonnement? Of is het spel dan niet te spelen?

 

Alvast bedankt voor het beantwoorden.

 

 

Bericht 1 van 2 (1.170 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Meerdere spelers op 1 account

★★★★★ Expert
Alleen de gewenste producten van EA zal je moeten kopen, @jelliepower. Heb je een betaald abonnement van EA Play(Pro) voor PC?
Het delen van accounts wordt afgeraden, omdat dit minder leuke gevolgen kan hebben.
Dubbel aanschaffen van hetzelfde product is niet mogelijk.
Opnieuw aanschaffen van De Sims 4 hoeft niet, want ieder kind kan eigen Sim / huishouden maken, je kan deze apart opslaan en verder mee spelen.
In een gezin met (jongere) kinderen, kan er onduidelijkheid optreden. Gebruik volgens afspraken, onder beheer van de ouders / verzorgers en is verder op eigen risico.
Elke gebruiker beschikt over een eigen Windows gebruikersaccount, waar deze steeds zich op dient aan te melden. Zo blijven opgeslagen spelvoortgang en (persoonlijke) instellingen gescheiden van elkaar.

Vervolgens komt het dubbel kopen van alle aanvullende inhoud per kind daarbij nog eens bij.
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken is het basisspel geregistreerd onder dezelfde Origin / EA account vereist. Betreffende aanvullende inhoud zal getoond worden onder hun basisspel in je spelbibliotheek van de Origin cliënt.
Online functies worden niet ondersteund op een kinderaccount.

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (1.154 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen