Re: Kan ik bijvoorbeeld een idee delen met ea voor de toekomstige fifa

door DutchElite85
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan ik bijvoorbeeld een idee delen met ea voor de toekomstige fifa

★★ Novice

Hallo, ik heb een vraag kan ik bijvoorbeeld over PRO Club een idee uitleggen aan EA FIFA ?

Bericht 1 van 5 (1.145 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan ik bijvoorbeeld een idee delen met ea voor de toekomstige fifa

Community Manager (retired)

Hey @DutchElite85 ,


Wat tof dat je feedback bij ons achter wilt laten voor Pro Clubs voor een toekomstig Fifa!

 

Dit forum, Answers HQ, heeft als hoofddoel het helpen van spelers die tegen problemen aan lopen bij het spelen van onze games of dit nou De Sims 4 is, Battlefield of Pro Clubs binnen Fifa 21 is. Problemen zijn een wijd begrip want iets wat niet lekker loopt kan ook gezien worden als probleem en ik kan goed begrijpen dat je graag verbeteringen wilt zien in jouw favoriete mode.

 

Nou is het zo dat wij als community managers hier op dit forum niet rechtstreeks werken aan het spel dus in dat aspect zorgen wij er niet direct voor dat bepaalde dingen wel of niet gebeuren in het spel. Wat wij wel doen is de meest besproken feedback wekelijks doorsturen naar het game team die aan het spel werkt zodat zij up to date zijn met wat er het meest besproken wordt binnen Fifa op forums zoals deze, het Fifa forum en andere plekken. 

 

Wat dit betekent is dat alhoewel je vrij staat jouw ideeën met ons te delen, of dat nou hier of op de Fifa forums zelf is, wij niet kunnen garanderen dat hier wat mee gedaan gaat worden door het game team maar wij zeker goede feedback door zullen sturen. Uiteraard doen wij ons best de meest besproken feedback door te sturen maar uiteindelijk al het aan hun zijn om te beslissen wat zij met deze feedback doen. Helaas is er geen directe methode om contact met ze op te zoeken omdat dit ervoor zou zorgen dat ze geen tijd meer over zouden hebben om aan het spel te werken.

 

Nou begrijp ik dat dit misschien niet helemaal het antwoord is waar je op had gehoopt maar ik hoop dat dit wat inzicht geeft mocht je ervoor kiezen jouw feedback en ideeën met ons te delen.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 5 (1.132 Weergaven)

Re: Kan ik bijvoorbeeld een idee delen met ea voor de toekomstige fifa

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Dit zijn maar een paar voorbeelden wat ik al in gedachten had. Ik ben verder mee bezig met het ontwikkelen van een pro club te bedenken dat er heel erg veel opties zijn en kunnen doen met pro club!

 

hoor graag je mening hier over hoe jij er over denkt✌🏽😄

Bericht 3 van 5 (1.125 Weergaven)

Re: Kan ik bijvoorbeeld een idee delen met ea voor de toekomstige fifa

Community Manager (retired)
@DutchElite85,

Dat is inderdaad een toffe lijst met veel toffe ideeën! Ik ben altijd een voorstander als het gaat om het verder kunnen aankleden van jouw speler, stadion en meer.

Als je moest kiezen,welke van al deze punten zou op nummer 1 staan als meest belangrijke?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 5 (1.105 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Kan ik bijvoorbeeld een idee delen met ea voor de toekomstige fifa

★★ Novice

Dan zou ik toch maar een voor stander zijn om het wat realistisch en moeilijker ( ben je langer dan een week niet online dan gaan je punten zeg maar omlaag ) ik zal dan voor dit kiezen. Waarom het maak het spel dan nog leuker en dan heb je een soort van verplichting om Pro Club te spelen! 😄

Bericht 5 van 5 (1.098 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen