Re: Instaleren bonus landelijk leven

door E_Puyk1998
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Instaleren bonus landelijk leven

★★ Novice

Ik heb de landelijk leven uitbreiding gekocht als prè order. Alleen nu staat er bij 'de Sims 4 digitale kabouter rit' dat hij is ontgrendeld. Echter wordt het tot op heden niet uit zichzelf geïnstaleerd. Ook zie ik geen knop voor downloaden. 

 

 

Bericht 1 van 10 (1.866 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Instaleren bonus landelijk leven

★★ Novice

Hallo allemaal,

 

Het is inmiddels gelukt! Ik heb het spel gerepareerd en toen stond het er gelukkig bij! 

 

Groetjes en bedankt voor het meedenken! 

In thread bekijken

Bericht 8 van 10 (1.789 Weergaven)

Alle reacties

Re: Instaleren bonus landelijk leven

★★★★★ Expert
Onderwerpen die te maken hebben met De Sims 4 zullen beter thuishoren hier: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl

Herstart de Origin cliënt, zorg dat je verbonden met het internet, de cache van de Origin cliënt leegmaken, De Sims 4 via de Origin cliënt gaan repareren en bijwerken, @E_Puyk1998.
Tevens je volledig afmelden, een paar minuten wachten voordat je opnieuw gaat aanmelden. Hernoem de map van De Sims 4, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat. Herstart je computer.
Controleer dat je wel bent aangemeld met de juiste Origin / EA account.
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken is het basisspel vereist, die ook op dezelfde Origin / EA account dient geregistreerd zijn.
Als je deze uitbreiding soms hebt gekocht in een andere winkel dan Origin, dan is het mogelijk dat hier geen bonus inhoud bij geleverd wordt. Je dient contact op te nemen met deze winkel.

Verder bekijk je dit bestaand onderwerp, dat al gemaakt is voor de problemen met de ontbrekende bonus inhoud: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Wordt-onderzocht-Sims-4-Landelijk-Leven-bonus-content-mist/td-p/...

Groetjes.
Bericht 2 van 10 (1.854 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Instaleren bonus landelijk leven

Community Manager (retired)
Hey @E_Puyk1998,

Gaat dit om de bonus content of het downloaden vna de uitbreiding in het algemeen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 10 (1.847 Weergaven)
Highlighted

Re: Instaleren bonus landelijk leven

★★ Novice

Het gaat om het installeren van alleen de bonus content. De uitbreiding is geïnstalleerd, alleen de bonus content staat nog op ontgrendeld. 

Bericht 4 van 10 (1.845 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Instaleren bonus landelijk leven

★★★★★ Expert
Mocht je deze uitbreiding gekocht hebben bij een andere winkel dan Origin, dan is het mogelijk dat de bonus inhoud niet er bijgeleverd wordt, @E_Puyk1998.
Voor een oplossing, zal je toch contact opnemen met deze winkel.

Groetjes.
Bericht 5 van 10 (1.839 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Instaleren bonus landelijk leven

Community Manager (retired)

@E_Puyk1998,

 

Ik neem aan dat dit op de computer is of is dit op de console?

 

Als dit op de computer is heb je het volgende al geprobeerd?

 

1. Repareren van het spel zelf (rechterklik op de Sims 4 en selecteer repareren)
2. Schoon de cache op van Origin mocht dat de download tegen houden. Je kunt hier lezen hoe je dit kunt doen
3. Herinstalleer Origin en zie of dat helpt bij het downloaden van de uitbreiding. Geen zorgen, dit haalt jouw spellen niet van de computer af. Dit zal puur alleen Origin verwijderen

 

Mocht dat allemaal niet werken en je kunt de uitbreiding bonus content niet in de game vinden kan het een goed idee zijn even contact op te zoeken met onze helpdesk.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 6 van 10 (1.831 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Instaleren bonus landelijk leven

Champion

@E_Puyk1998 Hopelijk heb je de bonuscontent al gevonden. Zo niet dan kun je in deze link alsnog opzoek gaan of je de digitale kabouter rit wel kunt vinden: Opgelost: Re: Landelijk leven bonuscontent mist (cottage living) - Answer HQ (ea.com)

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 10 (1.808 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Instaleren bonus landelijk leven

★★ Novice

Hallo allemaal,

 

Het is inmiddels gelukt! Ik heb het spel gerepareerd en toen stond het er gelukkig bij! 

 

Groetjes en bedankt voor het meedenken! 

Bericht 8 van 10 (1.790 Weergaven)

Re: Instaleren bonus landelijk leven

Champion

Goed om te weten dat je de bonus met repareren wel weer hebt weten te bemachtigen, @E_Puyk1998

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 10 (1.787 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Instaleren bonus landelijk leven

Community Manager (retired)
@E_Puyk1998,

Super om te horen! Veel plezier met spelen!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 10 (1.775 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen