Re: Ik ben onterecht gebanned en kan nu al 1 maand niet spelen.

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ik ben onterecht gebanned en kan nu al 1 maand niet spelen.

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

ik ben al sinds 12 Okt Geblokkeerd zonder dat ik weet waarom ik ben gewoon onterecht geblokkeerd. ik zou mijn account terugkrijgen als ik mijn wachtwoord zou veranderen van me EA account maar daar is ook niks van waar. wat moet ik doen om weer te kunnen spelen? @EA_Leeuw 

Bericht 1 van 3 (966 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ik ben onterecht gebanned en kan nu al 1 maand niet spelen.

Community Manager
Hey @8ndy038,

Helaas zijn discussies met betrekking tot een EA account sanctie niet mogelijk via de forums.

Hopelijk heb je wat aan deze informatie: https://answers.ea.com/t5/Algemene-discussie/Ban-in-FIFA-console-of-EA-account-wat-nu-Lees-hier/m-p/...
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (942 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ik ben onterecht gebanned en kan nu al 1 maand niet spelen.

Community Manager
Hey @8ndy038,

Helaas zijn discussies met betrekking tot een EA account sanctie niet mogelijk via de forums.

Hopelijk heb je wat aan deze informatie: https://answers.ea.com/t5/Algemene-discussie/Ban-in-FIFA-console-of-EA-account-wat-nu-Lees-hier/m-p/...
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 3 (943 Weergaven)

Re: Ik ben onterecht gebanned en kan nu al 1 maand niet spelen.

★★ Novice

Alsof de helpdesk wel in gaat op nette aangemaakte hulpberichten. Ook ik ben verbannen en dan wel van de transfermarkt: reden: coins overzetten naar andere accounts. Bijzonder knap, ik speel met mijn kameraad alleen fifa coop seizoenen en als ik alleen speel fut. Logs laten ze niet zien, maar wakker worden na drie maanden handelen om een leuk team op te bouwen wordt even lekker verziekt. Krijg je zo een lekker suf algemeen antwoord terug. Alle moeite voor niets gedaan. 👌 lekker bezig EA

Bericht 3 van 3 (854 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen