Re: Fut draft

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fut draft

★★★ Newbie

Onderhand ben ik er wel een beetje klaar mee dat als je een draft speelt voor 15.000 munten dat je ook echt 4 wedstrijden moet winnen om (iets goeds) te krijgen wat opzich al wat lastiger is maar dit maakt ook niet uit.

 

Daarbij stoort het me grandioos dat als je dan eens 4 wedstrijden weet te winnen je echt daadwerkelijk * pakketten krijgt.

 

Jullie laten dit spel alleen nog maar om geld draaien zodat spelers fifa punten kopen.

 

Als je gewoon een potje fut wilt spelen en je krijgt pakketten door middel van bijvoorbeeld draft mag je in je handen klappen als je een speler krijgt die je voor 100.000 muntjes kan verkopen.

 

Probeer dan maar eens een redelijk team te maken om tegenstand te bieden tegen de fifa-gamers met 6 toty spelers en 5 icons 

 

Bericht 1 van 4 (593 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut draft

EA SPORTS FC Team

Hey @sturtziee94,

 

De rewards (packs/coins) voor een Draft hebben een minimale totale waarde van 15k. Dat je beter moet spelen voor betere rewards, tja, ehm in mijn ogen is dat best logisch. Dit is toch ook zo bij Squad Battles, Rivals, WL, etc.?

 

Voor drafts hoef je helemaal geen punten uit te geven aangezien je gewoon met munten kunt betalen, die je krijgt door het spel te spelen Standard smile

 

Een 100k speler voor 15k en een paar wedstrijden te spelen? Lijkt mij een behoorlijk goede reward.

 

Ik heb ook een behoorlijk goed team, alleen heb ik het probleem dat ik niet echt goed ben in het spel en daardoor nog steeds verlies van spelers met een veel slechter team. Je hebt nog steeds behoorlijk wat skills en inzicht nodig om het spel goed te kunnen spelen. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (591 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut draft

★★★ Newbie
Het gaat me ook niet om het beter spelen of dat mn tegenstander beter is ik kan namelijk zelf wel een aardig potje spelen.
Ik vind t wel raar dan dat als ik 3 wedstrijden win en de laatste verlies 2 zielige pakketjes krijg waar ik met een beetje geluk 10.000 muntjes uithaal.
Als ik kijk naar wat mensen allemaal packen vraag ik me af of het niet gewoon bezeikte boel is.
Fifa 18 beste speler aguero gepackt
Fifa 19 dacht ik dan zal er dit jaar toch wel wat moois in zitten.
Na bijna 300 online gespeelde wedstrijden verder en ik schat een 200 euro aan packs (want ja op een gegeven moment ga je wat proberen dus ik heb ook wel eens wat fifa puntjes gekocht) en wat denk je...... helemaal niks
Een pakket voor 100.000 fifa coins en niet eens een walk-out hou toch op a.u.b.
Ik vraag niet meteen om een icon maar een leuk spelertje op zn tijd zou welkom zijn.
Bericht 3 van 4 (586 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fut draft

EA SPORTS FC Team

Dat is het ding, mensen delen alleen hun walkouts en goede spelers. 

 

Als ik naar het fb account kijk van een maat van mij, lijkt het erop alsof hij constant goede spelers krijgt. Het ding is dat hij al zijn coins uitgeeft aan packs, veel punten koopt, veel rewards van WL/Rivals/SB's/etc. krijgt en ontiegelijk veel packs opent. Zo kan je natuurlijk een verkeerd beeld krijgen, de pack probabilities staan bij de packs. 

 

Ik haal mijn spelers meestal gewoon van de transfermarkt, spaar mijn coins op, open packs van rewards, doe af en toe een SBC, zet mijn fitness en contracten op de markt, etc. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (583 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen