Foutmelding sims 4 legacy editie

door Joeliaaaa
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Foutmelding sims 4 legacy editie

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik heb net de sims 4 (basisspel) gekocht via Origin, alleen als ik hem probeer te openen zegt mijn laptop dat ik sims 4 legacy Editie moet installeren. Alleen als ik dat probeer, krijg ik een foutmelding te zien!

Bericht 1 van 3 (804 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding sims 4 legacy editie

Community Manager (retired)
Hey @Joeliaaaa,

Oh nee, dat is inderdaad vervelend. Kun je ons iets meer vertellen over deze foutmelding of ons een screenshot laten zien van de foutmelding?

Is dit op een Windows computer/laptop of een Mac?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 3 (787 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding sims 4 legacy editie

★★★★★ Expert
Het is handiger als je erbij vermeld om welke foutmelding het gaat, @Joeliaaaa.
Kan je een schermafdruk maken van deze foutmelding, opslaan als een *.jpg afbeelding en bij je reactie toevoegen als een bijlage?

Deze melding betekent dat jouw computer niet voldoet aan de systeemeisen voor normale versie van De Sims 4 en "De Sims 4 Legacy Editie" dient gebruiken. Waarmee je wel De Sims 4 kan spelen, echter met een aantal beperkingen. Hier vallen ondersteuning voor aanvullende inhoud die vanaf 2020 uitgebracht is en de online functies onder.
Wil je deze toch gebruiken, dan zal je moeten zorgen dat je computer (weer) voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 5 (basisspel, normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
De aanvullende inhoud beschikt weer over eigen systeemeisen, waaraan jouw computer dient te voldoen om deze te kunnen gebruiken.

Probeer je soms "De Sims 4 Legacy Editie" toe te voegen vanuit de Origin cliënt terwijl je een kinderaccount gebruikt? Namelijk dat is niet mogelijk zo, je zal contact opnemen met de helpdesk, om deze laten toevoegen. Kinderaccounts hebben geen toegang tot online functies.

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (779 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen