Fout bij veranderen van E-mailadres

door Kristofke117
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fout bij veranderen van E-mailadres

★★★ Newbie

Hallo

 

Ik wilde mijn e-mailadres wijzigen, maar toen vroeg de site om een code naar mijn e-maildres te sturen, maar degene die ik gebruik bestaat niet meer

hoe kan ik het dan veranderen??

 

en zullen mijn spellen worden overgedragen??

Bericht 1 van 5 (1.234 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fout bij veranderen van E-mailadres

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @Kristofke117. Als je geen toegang meer hebt tot jouw e-mail adres waarmee je in het verleden jouw EA / Origin account had aangemaakt, dien je contact op te nemen met de helpdesk.
De Nederlandstalige helpdesk is nog steeds gesloten en daardoor ook niet langer telefonisch bereikbaar. Het gaat via de Engelstalige chat. Bezoek deze website: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg ervoor dat jouw regio is ingesteld op "United States" en dan alle gegevens gaan invullen. Begin de chat in het Engels..
De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Een e-mail adres dat je ontvangt bij een studie / school of een baan zijn ongeschikt voor dit soort zaken.


De gekochte producten zijn gekoppeld aan jouw EA / Origin account.
Je hoeft alleen de Origin cliënt te downloaden en dan te installeren. Hierna gaan aanmelden en dan vanuit je spelbibliotheek kan je deze gekochte producten weer downloaden en installeren.
Productcodes zijn eenmalig te gebruiken en blijven na hun registratie gekoppeld aan het EA / Origin account. waarmee de productcode is geregistreerd.
De laatste versie van de Origin cliënt kan je hier vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Groetjes.


Thank you, @EA_Lanna, @EA_Vendcera.

In thread bekijken

Bericht 4 van 5 (1.192 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fout bij veranderen van E-mailadres

Community Manager

Hi @Kristofke117

 

Thanks for creating this thread. I'm afraid the board you've shared this on is supported in English, so this won't get much response if it remains there. Please ensure your posts and threads are shared in the language of the board you're posting on for again. ^^

I think this is shared in German, so I'm going to pop this on over to the German boards. 

Thanks,

EA_Lanna

Lanna.png____________________________________________________________


*Accept as Solution button- If a post answers your question please let us and other players know by hitting this button.
*Me Too button - 'Me Too' helps us track how many players are also experiencing that issue. Definitely make use of this button.
*XP button - Say Kudos and help players 'Level Up' by giving them XP for helpful posts.


Please only DM me if I've asked you to, or in the case of highly sensitive content. General questions/issues/topics are best shared on the forum where others can take part/benefit from the responses/solutions/workarounds

Bericht 2 van 5 (1.215 Weergaven)

Betreff: Fout bij veranderen van E-mailadres

Community Manager

Hey @Kristofke117,

since it's Dutch and not German I moved it to the Dutch boards instead to get you the right support in your language. Standard smile

But if you want to change your email address without access to the current one, it would be best to contact the EA Support directly.
Our colleagues can help verify that you are the account owner and when that's done, change the email address for you.

https://help.ea.com/nl/contact-us/

-Vendcera

Vendcera.png

Bericht 3 van 5 (1.198 Weergaven)

Re: Fout bij veranderen van E-mailadres

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @Kristofke117. Als je geen toegang meer hebt tot jouw e-mail adres waarmee je in het verleden jouw EA / Origin account had aangemaakt, dien je contact op te nemen met de helpdesk.
De Nederlandstalige helpdesk is nog steeds gesloten en daardoor ook niet langer telefonisch bereikbaar. Het gaat via de Engelstalige chat. Bezoek deze website: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg ervoor dat jouw regio is ingesteld op "United States" en dan alle gegevens gaan invullen. Begin de chat in het Engels..
De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Een e-mail adres dat je ontvangt bij een studie / school of een baan zijn ongeschikt voor dit soort zaken.


De gekochte producten zijn gekoppeld aan jouw EA / Origin account.
Je hoeft alleen de Origin cliënt te downloaden en dan te installeren. Hierna gaan aanmelden en dan vanuit je spelbibliotheek kan je deze gekochte producten weer downloaden en installeren.
Productcodes zijn eenmalig te gebruiken en blijven na hun registratie gekoppeld aan het EA / Origin account. waarmee de productcode is geregistreerd.
De laatste versie van de Origin cliënt kan je hier vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Groetjes.


Thank you, @EA_Lanna, @EA_Vendcera.
Bericht 4 van 5 (1.193 Weergaven)

Re: Fout bij veranderen van E-mailadres

Community Manager (retired)

Hey @Kristofke117 ,

 

Welkom op het Nederlandse forum! Vervelend dat je geen toegang meer hebt tot het email dat op dit account staan.

 

Geen paniek! We hebben een alternatieve methode om te zien of jij de eigenaar bent en zullen je erna helpen dat email weer aan te passen. Je zult hiervoor even contact op moeten nemen met onze helpdesk over chat. 

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Dit is hoe je een chat start:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Kijk of je nog in kunt loggen via jouw gebruikersnaam en of met jouw email en wachtwoord ook al heb je geen toegang tot de mail
  3. Zo niet, blijf dan afgemeld en ga via de bovenstaande link
  4. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt (of eentje die niet bestaat) en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

Thanks for jumping in @EA_Vendcera @EA_Lanna !

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 5 (1.184 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen