Re: Cadeaukaart gestort in verkeerde EA wallet

door Peggydeleeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Cadeaukaart gestort in verkeerde EA wallet

★★★ Newbie

Ik heb mijn cadeaukaartjes in de verkeerde EA wallet gestort.

 

Per vergissing hebben we in het begin The Sims4 op mijn echtgenoot zijn Origin account geïnstalleerd. Sindsdien speel ik da via zijn account. 

 

Nu heeft hij gezien ik alle uitbreidingen ed heb als verrassing centen in mijn EA wallet gestort voor high school en vampieren.

 

Hoe kan ik dat overstorten ?

Bericht 1 van 6 (631 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Cadeaukaart gestort in verkeerde EA wallet

Community Manager
Hey @Peggydeleeuw,

Oei oei, tja dat kan gebeuren inderdaad.

Als het goed is, zou onze EA Live Klantenservice in staat moeten zijn om je te helpen met dit probleem. Maar het kan zijn dat je hiervoor aan een aantal voorwaarden moet voldoen etc. Zoals dat je nog géén aankopen hebt gedaan met de verkeerd ingewisselde cadeaukaart, maar dit kan ik niet mer 100% zekerheid zeggen.

Je kunt onze EA Live Klantenservice bereiken via https://help.ea.com/nl/contact-us.
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 3 van 6 (613 Weergaven)

Alle reacties

Re: Cadeaukaart gestort in verkeerde EA wallet

★★★★★ Expert
Daarvoor zal je toch zelf contact opnemen met de Nederlandstalige helpdesk, @Peggydeleeuw. Via: https://help.ea.com/nl/contact-us zal dat gaan. Dan hier alle velden invullen. Makkelijkste gaat dit via de chat. Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van10:00 tot en met 19:00 uur.

In het vervolg beter controleren dat je aangemeld bent met de juiste Origin / EA account bij het kopen van producten en codes registreren.

Tevens dien je stoppen met het delen van (Origin / EA) account(s), aangezien nadelige gevolgen zal geven, als ook tegen de (spel)regels en/of (dienst)voorwaarden zal zijn.

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (622 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cadeaukaart gestort in verkeerde EA wallet

Community Manager
Hey @Peggydeleeuw,

Oei oei, tja dat kan gebeuren inderdaad.

Als het goed is, zou onze EA Live Klantenservice in staat moeten zijn om je te helpen met dit probleem. Maar het kan zijn dat je hiervoor aan een aantal voorwaarden moet voldoen etc. Zoals dat je nog géén aankopen hebt gedaan met de verkeerd ingewisselde cadeaukaart, maar dit kan ik niet mer 100% zekerheid zeggen.

Je kunt onze EA Live Klantenservice bereiken via https://help.ea.com/nl/contact-us.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 6 (614 Weergaven)

Re: Cadeaukaart gestort in verkeerde EA wallet

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Dank je wel. Ik deel enkel met mijn echtgenoot. Hij was oorspronkelijk Sims4 aan het spelen, maar speelt veel liever met Sims3, dus ben ik daarmee gaan spelen. Moet kunnen tussen een gehuwd koppel denk ik dan toch ;-)
Dank je wel voor je hulp
Bericht 4 van 6 (602 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cadeaukaart gestort in verkeerde EA wallet

★★★ Newbie
@EA_Leeuw dikke dank je wel voor de hulp
Bericht 5 van 6 (601 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cadeaukaart gestort in verkeerde EA wallet

Community Manager
@Peggydeleeuw, geen nood, laat het even weten wanneer het is opgelost. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 6 (593 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen