Button delay

door patrickjellema
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Button delay

★ Novice

Hallo,

 

ik heb al een week last van een trage verbinding met de servers van EA voordat jullie gaan zeiken over of ik een vaste verbinding heb of WiFi wil ik dat nu al beantwoorden. Ik ben een vaste verbinding. Mijn controller heeft een snoer naar mijn PS4. En toch speelt het alsof er heel veel vertraging is en mijn tegenstander heeft nergens last van. Dit is echt ziekelijk. Jullie doen er helemaal niks aan. Iedereen zeikt erover en jullie kijken de andere kant op. Ik speel totaal niet met plezier jullie fifa spel. Jullie zijn mij voorgoed kwijt. Jullie zijn een schande voor de voetbalsport. Elk jaar wordt het slechter. Ik hoef geen hulp. Dit is een gefrustreerde speler die een normaal leuk spel wilt spelen en jullie verkloten alles.

 

 

Bericht 1 van 2 (219 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Button delay

EA SPORTS FC Team

Bedankt voor jouw feedback, als je wat tips hebt over hoe we dit zelf mee kunnen maken, dan hoor ik het graag van je.

 

We zien hier meerdere rapporten over maar hebben het tot nu toe nog niet zelf mee kunnen maken. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we dit kunnen onderzoeken Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (208 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen