Bonus bij Sims 4 Landelijk leven

door LanaTMx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Bonus bij Sims 4 Landelijk leven

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Mijn vraag gaat over de Sims 4 landelijk leven bonus artikelen bij aanschaf vóór 2 september. Ik zou graag willen weten of ik recht heb op die bonus artikelen als ik elders een Origin code koop, voor 10-15 euro minder dan Origin? Ik kan slechts vinden dat je de artikelen alleen krijgt bij aanschaf voor 2 september bij deelnemende verkoopkanalen, maar geldt een code dan ook als je een origin code bij een ander verkooppunt koopt?

 

Als iemand dit weet, hoor ik het graag!

Bericht 1 van 4 (1.041 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bonus bij Sims 4 Landelijk leven

Community Manager (retired)
Hey @LanaTMx,

We hebben helaas geen lijst van winkels dus in die gevallen kun je het beste de winkel zelf vragen waar je hem graag wilt kopen. Mochten ze hier niks van weten is de kans groot dat ze niet deelnemen aan deze actie.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 4 (1.033 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bonus bij Sims 4 Landelijk leven

★★★ Newbie

Voor iedereen die dezelfde vraag zou hebben. Ik heb een origin code gekocht en heb de bonus artikelen NIET. Andere websites doen niet mee aan deze pre-order bonus, alhoewel het origin codes betreffen! Standard smile

Bericht 3 van 4 (989 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bonus bij Sims 4 Landelijk leven

Community Manager (retired)
Hey @LanaTMx,

Bedankt voor de update! Sorry om te horen dat deze code de content niet uiteindelijk niet gegeven heeft.

We hadden meer spelers vorige week met een soortgelijk probleem die we uiteindelijk geholpen hebben via de helpdesk om de content alsnog toe te voegen dus het kan alsnog een goed idee zijn alsnog even contact op te nemen met onze helpdesk (wel voor 2 September) om te zien wat er mogelijk is met jouw code. Dit is geen garantie maar het proberen waard.

We hebben sinds deze week ook weer een Nederlands chat. Die kun je op de volgende manier bereiken:

1. Ga naar help.ea.com
2. Log in met jouw account (het liefste met de gene waar je op wilt spelen)
3. Druk op neem contact met ons op
4. Kies Origin en bijvoorbeeld > PC > Mijn account beheren > Accountgegevens beheren
5. Kies contact opties en dan chat

Mocht je buiten de werktijden contact proberen op te nemen met ons kun je ons uiteraard ook via de Engelse chat bereiken of via social media (EA Help op Twitter en Facebook).

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (982 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen