Battlefield 5

door Koning-074
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Battlefield 5

[ Bewerkt ]
★ Novice

Hallo,

Ik ben al een erg lange tijd een groot Battlefield fan en ik zou daarom ook graag Battlefield 5 willen spelen.
Echter weet ik niet of ik het goed kan draaien.

Daarom is mijn vraag dus eigenlijk of er een manier is om het spel uit te testen zoals ik met Battlefield 1 ook heb gedaan (bijv. 9 uur demo versie).
Nu zag ik ook dat Origin Access Basic de eerste 7 dagen gratis is. Is dit dan ook echt 7 dagen gratis en dan na die 7 dagen weer opzegbaar en dan betaal je niets, of betaal je de eerste maand gewoon die 7 dagen minder?
En als je wel gewoon moet betalen, is er dan een andere manier om BF5 te kunnen testen?

Mvg,
Rico.

Bericht 1 van 2 (287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Battlefield 5

EA SPORTS FC Team

Hallo @Koning-074,

 

Battlefield is geweldig en ik heb enorm veel BF3 gespeeld, BF4 was ook goed maar 1 en V waren weer wat mijn smaak Standard smile

 

Maar om jouw vraag te beantwoorden, het is de eerste 7 dagen gratis, maar je moet vergeten om het abonnement te annuleren als je daarna niet wilt betalen.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (278 Weergaven)

Alle reacties

Re: Battlefield 5

EA SPORTS FC Team

Hallo @Koning-074,

 

Battlefield is geweldig en ik heb enorm veel BF3 gespeeld, BF4 was ook goed maar 1 en V waren weer wat mijn smaak Standard smile

 

Maar om jouw vraag te beantwoorden, het is de eerste 7 dagen gratis, maar je moet vergeten om het abonnement te annuleren als je daarna niet wilt betalen.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Jason.png
Bericht 2 van 2 (279 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen