Andere PC

door ParisOnTour
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Andere PC

★ Novice

Ik wilde de sims 3 installeren op mijn andere pc, maar alle codes zijn weg op 3 na, de codes op pappier kan ik niet meer terug vinden, wat moet ik nu doen?

Bericht 1 van 4 (404 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Andere PC

EA SPORTS FC Team

Hey @ParisOnTour,

 

De Sims 3 en de uitbreidingen worden in Origin automatisch gekoppeld aan jouw EA account. Het enige wat je dus hoeft te doen is Origin te downloaden en installeren.

 

Hierna kan je inloggen met jouw EA account en De Sims 3 zal dan terug te vinden zijn in jouw gamesbibliotheek. Klik op De Sims 3 tegel om het spel te downloaden en te installeren. Je hebt hier verder geen codes voor nodig. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (461 Weergaven)

Alle reacties

Re: Andere PC

EA SPORTS FC Team

Hey @ParisOnTour,

 

De Sims 3 en de uitbreidingen worden in Origin automatisch gekoppeld aan jouw EA account. Het enige wat je dus hoeft te doen is Origin te downloaden en installeren.

 

Hierna kan je inloggen met jouw EA account en De Sims 3 zal dan terug te vinden zijn in jouw gamesbibliotheek. Klik op De Sims 3 tegel om het spel te downloaden en te installeren. Je hebt hier verder geen codes voor nodig. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (462 Weergaven)

Re: Andere PC

★ Novice

Dat is het probleem, ik heb ze gekoppeld via de pop-up, niet nia EA, dus ze zijn nooit gekoppeld


EA_Jason schreef:

Hey @ParisOnTour,

 

De Sims 3 en de uitbreidingen worden in Origin automatisch gekoppeld aan jouw EA account. Het enige wat je dus hoeft te doen is Origin te downloaden en installeren.

 

Hierna kan je inloggen met jouw EA account en De Sims 3 zal dan terug te vinden zijn in jouw gamesbibliotheek. Klik op De Sims 3 tegel om het spel te downloaden en te installeren. Je hebt hier verder geen codes voor nodig. 


 

Bericht 3 van 4 (385 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Andere PC

EA SPORTS FC Team

@ParisOnTour,

 

Neem in dat geval telefonisch contact op met een EA Help Advisor en houdt de productcodes bij de hand. 

 

https://help.ea.com/contact-us/

Jason.png
Bericht 4 van 4 (381 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen