Re: Ik ga jullie helaas verlaten..

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik ga jullie helaas verlaten..

EA SPORTS FC Team

Hey iedereen!

 

Zoals jullie al aan de titel kunnen zien, ga ik het Nederlandstalige forum helaas verlaten. 

 

Tijdens de laatste jaren heb ik geholpen met het opzetten van het NL AHQ forum waar ik hielp met het oplossen van problemen, het doorgeven van feedback en jullie van updates te voorzien voor alle EA spellen op het NL forum, maar het is tijd om door te stromen. 

 

Ik zal vanaf nu voornamelijk helpen op het Engelstalige forum op Answers HQ, waar ik ondersteuning zal bieden voor FIFA Mobile en voor Origin. In de komende week zal ik nog steeds hier en daar antwoorden op het NL forum om de losse eindjes af te handelen, maar daarna komt er toch echt een einde aan.

 

Wees niet getreurd, we hebben nu een nieuwe CM die het NL forum zal ondersteunen, namelijk @EA_NeilParty hat

 

Met zijn jarenlange ervaring binnen EA weet ik zeker dat ik jullie in goede handen achterlaat Standard smile

 

Ik wilde nog even een aantal community-leden bedanken voor alle geweldige hulp op het forum over de laatste jaren:

 

@Phantomlover1717 voor de geweldige artikelen op het Sims forum, de uitgebreide informatie en fantastische hulp van het eerste uur.

@DarkBanishing voor constante support op Origin en Battlefield sinds het forum lanceerde en de dagelijkse gesprekken. 

@RealSimmor0 die binnenkwam met een vraag over De Sims 4, maar uiteindelijk alle spelers probeerde te helpen op het forum met allerlei problemen.

@Trismagistos voor alle hulp met de Sims, obscure problemen, in-game vragen en zelf topics aanmaken over nieuwe uitbreidingen.

@Fred_vdp Voor alle hulp met Bioware spellen.

@Nyerguds die letterlijk alles af weet van Command and Conquer.

@Zeelmaekers met zijn geweldige kennis over Apex Legends. 

@XTRA-Larsiano voor alle hulp met Battlefield spellen.

@indopower56 misschien wat minder hulp, maar een van de terugkomende community-leden op het FIFA forum die mij altijd de moeilijke vragen stelde.

 

Bedankt iedereen!

Jason.png
Bericht 1 van 18 (1.706 Weergaven)

Re: Ik ga jullie helaas verlaten..

Community Manager (retired)

Bedankt voor de introductie @EA_Jason en al het harde werk dat je hebt gelevert bij het opbouwen van het Nederlandse forum! Het gaat niet makkelijk worden je te vervangen na al dat harde werk en jouw inzet. Ook al ben je niet ver, we zullen je missen hier op het forum. Devil

 

Sommigen van jullie hebben mij al wat zien posten hier en daar en anders zul je mij waarschijnlijk binnenkort beter leren kennen. Ik sta online bekend als EA Neil en mijn favoriete games zijn de Sims (vooral de huisdieren uitbreiding), Apex Legends en on-the-go speel ik graag Fifa Mobile.

 

Ik zal mij de komende weken vooral eerst bezig houden met het kennismaken met jullie allemaal en de games die jullie spelen. Mocht je een suggestie hebben voor een bepaald forum of je ziet iets wat je kwijt wilt waar ik bij kan helpen dat niet direct game gerelateerd is kun je bij mij altijd terecht.

 

Hopelijk hebben jullie allemaal een geweldige jaarwisseling gehad en wie weet zie ik je binnenkort op het forum! Party hat

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 18 (1.673 Weergaven)

Re: Ik ga jullie helaas verlaten..

[ Bewerkt ]

aww, gelukkig ga je niet helemaal weg Tongue out
Succes op de EN forums en bedankt voor alles wat je op de NL forums hebt gedaan Heart.

Hopelijk kom ik je af en toe tegen. Mogen we EA_neil nu pesten euhh ik bedoel plagen? Embarrassed 

CCP Hero Banner - Blue.png
Bericht 3 van 18 (1.667 Weergaven)

Re: Ik ga jullie helaas verlaten..

[ Bewerkt ]
Hero

@EA_Jason 

Ah, spijtig, maar ja, het leven gaat door, alles gaat voorbij, etcetera, etcetera. Ik help omdat ik kan helpen; teruggaande op de roots van Command & Conquer in Frank Herbert's "Dune", kan ik enkel maar zeggen wat Lady Jessica tegen Thufir Hawat zegt in het boek: "We truly exist only to serve." Angel

 

Toegegeven, ik kom niet zoveel op dit Nederlandse gedeelte, vermits hier geen specifieke C&C sectie is. Zal je daar nog altijd rondhangen?

 

Maar, in ieder geval, @EA_Neil, je kan me altijd @-linken in C&C-gerelateerde vragen die je hier vind Nerd


Like a lot of people helping out around this place, I am a volunteer, not an EA employee. I'm just here to help. If my answer helped you, please give XP. And if an answer solved your problem, be sure to accept it as solution.
I will not help with game questions sent as private messages; those questions belong on the boards where everyone can see my answers.
Bericht 4 van 18 (1.653 Weergaven)

Re: Ik ga jullie helaas verlaten..

Community Manager (retired)
@Nyerguds Goed om te weten. Dit is zeker iets waar ik je aan ga houden!
Neil.png
Bericht 5 van 18 (1.652 Weergaven)

Re: Ik ga jullie helaas verlaten..

EA SPORTS FC Team

@Zeelmaekers  schreef:

aww, gelukkig ga je niet helemaal weg Tongue out
Succes op de EN forums en bedankt voor alles wat je op de NL forums hebt gedaan Heart.

Hopelijk kom ik je af en toe tegen. Mogen we EA_neil nu pesten euhh ik bedoel plagen? Embarrassed 


Maar natuurlijk Wink

Jason.png
Bericht 6 van 18 (1.634 Weergaven)

Re: Ik ga jullie helaas verlaten..

Hero

Ik zat zelf amper op het NL forum want blijkbaar spreken al die Mass Effect-fans gewoon Engels, maar toch graag gedaan! Tongue out



CCP Hero Banner - Red.png


Bericht 7 van 18 (1.615 Weergaven)

Re: Ik ga jullie helaas verlaten..

[ Bewerkt ]
Champion

Even een platitude er tegenaan gooien, @EA_Jason, 'er is een tijd van komen en een tijd van gaan!' Hartelijk dank voor de plezierige samenwerking op de Nederlandse Sims 4 pagina van AHQ. En ook zeker bedankt voor de lovende woorden. Omdat ik ook veel op de Engelse Sims 4 pagina van AHQ ronddwaal zal ik je misschien daar nog wel eens tegenkomen. 

 

Voor @EA_Neil 'een heel hartelijk welkom hier'! Als ik het goed heb, hebben onze wegen elkaar al eens gekruist op dit platform en ik wacht rustig af tot ook wij wat nader kennis kunnen maken. Goed te weten dat er nu ook weer een Sims fanaat actief zal zijn. Ik ga ervan uit dat de samenwerking net zo plezierig zal zijn als dat die met EA_Jason was. 

 

Voor Jason tot ziens en voor Neil tot snel!

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 18 (1.600 Weergaven)

Re: Ik ga jullie helaas verlaten..

Community Manager (retired)
@Trismagistos Je zult sowieso meer van mij zien en ik weet zeker dat ik hier en daar nog wat tips & tricks kan leren van jouw over De Sims!
Neil.png
Bericht 9 van 18 (1.594 Weergaven)

Re: Ik ga jullie helaas verlaten..

Champion (Retired)
@EA_Jason Bedankt voor alles && Succes met je nieuwe taak! Hopelijk komen wij elkaar nog vaker tegen en of kunnen we misschien weer is wat Battlefield of Battlefront samen spelen dat was erg leuk en verdient zeker een vervolg.....
_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA
Bericht 10 van 18 (1.574 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help