Re: Helaas is het tijd voor mij om te gaan

door moefy
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Helaas is het tijd voor mij om te gaan

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey iedereen!

 

Ik wilde jullie allemaal laten weten dat dit helaas mijn laatste week zal zijn hier op het Nederlandstalige forum. Ik weet dat het een korte periode is geweest maar ik vond het heel tof jullie te leren kennen en verder te helpen of dit nou Battlefield, Fifa, De Sims of een ander spel was. Ik had graag langer gebleven om jullie nog beter te leren kennen maar je weet wat ze zeggen, alle leuke dingen komen ooit tot een einde en helaas is het mijn beurt om afscheid te nemen.

 

Wees niet getreurd, we hebben een nieuw community manager die je in de komende week zijn eerste stappen zult zien maken! Ditmaal geen corgi, maar een echte Leeuw! Wel zo toepasselijk dacht ik zo.


Iedereen, verwelkom @EA_Leeuw !

 

Hij heeft vele jaren ervaring, vooral met Battlefield, en ik weet zeker dat hij jullie goed verder zal helpen! Ik bedoel, kijk naar die manen! Wink

 

Ik wilde nog even een los bedankje schrijven voor de volgende twee speciale leden hier op het Nederlandstalige forum die mij altijd super geholpen hebben op het forum waar ik het antwoord niet zo snel wist!

 

@RealSimmor0 

@Trismagistos 

 

Jullie zijn super en ik weet zeker dat jullie het net zo super zullen doen met mijn iets grotere dierencollega! Uiteraard ook bedankt voor alle andere superleden die mij geholpen hebben! 

 

Bedankt iedereen en ik zie jullie in-game!

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 1 van 6 (1.060 Weergaven)

Re: Helaas is het tijd voor mij om te gaan

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hallo allemaal!

 

@EA_Leeuw hier. Hartelijk dank voor de introductie, @EA_Neil!

 

Ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben @EA_Leeuw, al enige tijd werkzaam bij EA en dus ook sinds vandaag de nieuwe (of nou ja, aanstaande) Nederlandse Community Manager voor EA. Ik kijk ontzettend uit naar de komende tijd en de samenwerking van alle zeer gewaardeerde leden van dit forum. Standard smile

Met een zwaar hart wil ik inderdaad @EA_Neil erg bedanken voor alles van de afgelopen tijd, het instromen en de samenwerking van deze ‘overdracht’. Dus, bij deze!

 

Heel erg bedankt allemaal voor het verwelkomen en het ga je goed, @EA_Neil!

 

- EA_Leeuw

EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 6 (1.037 Weergaven)

Re: Helaas is het tijd voor mij om te gaan

★★★★★ Expert
Betekent het dat @EA_Neil een nieuwe mand krijgt?
Mogen we @EA_Leeuw nog voor diens soortgenoten gooien? Wink

Groetjes.
Bericht 3 van 6 (1.022 Weergaven)

Re: Helaas is het tijd voor mij om te gaan

★★★★ Apprentice

dankjewel voor alle hulp 

Bericht 4 van 6 (1.014 Weergaven)

Re: Helaas is het tijd voor mij om te gaan

★★★★ Apprentice

welkom

Bericht 5 van 6 (1.012 Weergaven)

Re: Helaas is het tijd voor mij om te gaan

Community Manager (retired)
@RealSimmor0,

Zolang je mij maar niet voor de leeuwen gooit Standard smile

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 6 (1.003 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help