Kod rejestracyjny

by Biedrona892

Original Post

Accepted Solution

Kod rejestracyjny

★★ Newbie

Witam!
Mam problem z grą The Sims 3. Jakiś czas temu zarejestrowałam swoją grę na aplikacji Origin.
Zainstalowałam z niej The Sims 3, ponieważ moja płyta jest porysowana i nie chce działac, a nie chce kupowac kolejnej, bo kupiłam już dwie po 139.99 zł Standard smile
Grałam w nią może z dwa dni. Dzisiaj zainstalowałam także z Origin, ale z innego konta (zostało ono utworzone, ponieważ zapomniałam hasła do tamtego konta) The Sims 3 Pokolenia, ale po zainstalowaniu, gdy naciskam przycisk PLAY, wyświetla mi się okno EA, żebym wprowadziła kod rejestracyjny. Wprowadzałam kod i z książeczki The Sims 3 , książeczki The Sims 3 Pokolenia, ale moje Simsy dalej nie chcą działac. Co mam zrobic w takiej sytuacji?

Wpisywałam z pauzami i bez pauz obydwa. NIe poskutkowało. Proszę o jak najszybszą pomoc.

Message 1 of 2 (631 Views)

Accepted Solution

Re: Kod rejestracyjny

Hero

Hi,

At the moment the following languages are supported

Feel free to repost it in any of the aforementioned languages in the appropriate forum.

You can also contact an EA Game advisor on the EA Help Center as described at the links below:

Good Luck
Crin

Trennlinie

I don't work or have any association with EA. I give advice to the best of my knowledge and cannot be held responsible for any damage done to your computer/game.
Please only contact me via PM when asked to do so.

Important Threads

View in thread

Message 2 of 2 (650 Views)

All Replies

Re: Kod rejestracyjny

Hero

Hi,

At the moment the following languages are supported

Feel free to repost it in any of the aforementioned languages in the appropriate forum.

You can also contact an EA Game advisor on the EA Help Center as described at the links below:

Good Luck
Crin

Trennlinie

I don't work or have any association with EA. I give advice to the best of my knowledge and cannot be held responsible for any damage done to your computer/game.
Please only contact me via PM when asked to do so.

Important Threads

Message 2 of 2 (651 Views)