Re: vraag over the sims 4 en sims 4 vampire.

door Phantomlover1717
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

vraag over the sims 4 en sims 4 vampire.

[ Bewerkt ]
★ Novice

goede dag,

 

ik heb de download aanstaan van the sims 4 en de sims 4 vampire maar nu blijft de download in de wachterij staan

terwijl beide in 1 x gedownload zou worden.

ik heb beide betaald en wil graag wel gewoon het spel kunnen spelen.

hoop snel van u te horen.

 

m.v.g. knuffelbeertje

Bericht 1 van 7 (578 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: vraag over the sims 4 en sims 4 vampire.

Hey @knuffelbeertje87,

 

Om een uitbreiding te installeren heb je eerst het basis spel nodig (De Sims 4) voordat je een uitbreiding kunt installeren.

Mogelijk dat daarom de Vampieren uitbreiding in de wachtrij blijft hangen. Is hij inmiddels al wel gedownload?


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 7 (571 Weergaven)

Re: vraag over the sims 4 en sims 4 vampire.

[ Bewerkt ]
★ Novice

goede dag @Phantomlover1717,

 

ik ben aan het proberen de sims 4 te downloaden maar die blijft ook in de wachtrij staan.

ik kan niet in me downloadlijst komen.

ik heb ook al in de instellingen de veilige modus aangezet maar ook dat helpt niet.

en in de map "dowloadcache" op mijn pc staat helemaal niks die is helemaal leeg klopt dat?

ik vraag me af hoe ik het spel nu kan downloaden aangezien ik er wel voor betaald heb.

ben bijna de hele middag/avond en deel van de nacht mee bezig geweest maar op internet kan ik

alleen maar vinden dat ik dan via de app instellingen de veilige modus moest aanzetten maar dat helpt helaas ook niet.

zoals op de foto staat zo staat hij al sins gistermiddag.

 tevens geeft die ook aan dat de map dowloadcach niet geldig is en dat ik een andere map moet aangeven.

ik snap er niks van ik weet niet zo heel veel van computers af.

maar als ik een andere map wil aangeven in de map origin dan zijn ze allemaal leeg als ik via de app naar de mappen ga

ga ik via mijn pc dan staan er wel allemaal mappen en bestanden in de origin map.

Bericht 3 van 7 (540 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: vraag over the sims 4 en sims 4 vampire.

★ Novice

goede dag @Phantomlover1717,

 

volgens mij ging er iets mis met het vorige bericht ik kan die niet meer terug vinden vandaar even opnieuw.

 

het spel is nog steeds niet binnen staat nog altijd in de wachtrij ik ben tevens aan het proberen om the sims 4 te downloaden maar

die blijft ook in de wachtrij staan.

ik kan ook niet in me downloadlijst kijken.

ik heb via de app instellingen ook al de downloaden in veilige modus aangezet dat had ik online gelezen maar dat werkt ook niet.

de map downloadcache is helemaal leeg en als ik via de appinstellingen ga kijken geeft hij aan "De cachemap van de Game installers

is ongeldig. Selecteer een andere map." als ik dat wil doen via de app en ik ga dan naar de map origin dan zie ik alleen maar lege mappen staan.

ga ik via deze computer dan staan er allemaal bestanden in.

ik weet niet zo veel van computers af vandaar mijn vraag.

Bericht 4 van 7 (551 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: vraag over the sims 4 en sims 4 vampire.

Hey @knuffelbeertje87,

 

Dus je kunt wel bij C:\ProgramData\Origin\DownloadCache komen? Zou je eens kunnen proberen om die map te verwijderen wanneer Origin volledig is afgesloten? 

Op zich kun je alles verwijderen in de Origin map op de C:\ProgramData\Origin\LocalContent map na. 

Start daarna Origin en kijk eens hoe dat gaat. 

 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 5 van 7 (546 Weergaven)

Re: vraag over the sims 4 en sims 4 vampire.

★ Novice

goede dag @Phantomlover1717

 

ik heb gedaan wat u zei maar nog werkt het niet alle mappen zijn weer terug en de downloadcache map is nogaltijd leeg.

ik heb ook al geporbeerd om EA te bellen maar moet dan 45 minuten wachten dus ik zou vrijdag pas kunnen bellen dan.

ik baal hier enorm van dat het niet lukt.

zijn er misschien nog andere manieren wat ik kan proberen?

Bericht 6 van 7 (541 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: vraag over the sims 4 en sims 4 vampire.

Zou je de 'Oude installatieprogramma's' map eens kunnen veranderen in iets heel anders?


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 7 van 7 (539 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen