Re: Hoe ontgrendel ik mijn account

door Melledam
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Hoe ontgrendel ik mijn account

★★★ Newbie
Mijn account is vergrendeld nadat ik het antwoord op mijn beveiligings vraag te vaak fout heb beantwoord. Hoe ontgrendel ik mijn account?
Bericht 1 van 8 (936 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Hoe ontgrendel ik mijn account

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Welkom op het forum @Thimpo248

 

Je kan jouw account in FIFA 17 Ultimate team ontgrendelen. Het enige dat je hoeft te doen is Ultimate Team op te starten op jouw console/PC en je krijgt direct de mogelijkheid om een nieuwe veiligheidsvraag en antwoord in te stellen.

 

EDIT: Ik heb jouw topic verplaatst naar het FIFA 18 forum.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 8 (1.141 Weergaven)

Alle reacties

Re: Hoe ontgrendel ik mijn account

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Welkom op het forum @Thimpo248

 

Je kan jouw account in FIFA 17 Ultimate team ontgrendelen. Het enige dat je hoeft te doen is Ultimate Team op te starten op jouw console/PC en je krijgt direct de mogelijkheid om een nieuwe veiligheidsvraag en antwoord in te stellen.

 

EDIT: Ik heb jouw topic verplaatst naar het FIFA 18 forum.

Jason.png
Bericht 2 van 8 (1.142 Weergaven)

Re: Hoe ontgrendel ik mijn account

★★★★★ Newbie

ik heb geen fifa 17, wat moet ik dan doen om mijn account te ontgrendelen

Bericht 3 van 8 (918 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe ontgrendel ik mijn account

★★★ Newbie
Dat heb ik gedaan en ik kan nu wel in mijn fut 16, maar ik kan nog steeds niet op de fifa 1i companion app omdat die nog steeds aangeeft dat mojn account vergrendeld is
Bericht 4 van 8 (910 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe ontgrendel ik mijn account

★★★ Newbie
Mijn ufc beta wilt niet verder gaan Als ik hem op start staat er Connection to EA Is required kan iemand mij daar mee helpen zodat ik wel weer verder kan spelen
Bericht 5 van 8 (791 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe ontgrendel ik mijn account

EA SPORTS FC Team

Hey @Geva_spijk_1104,

 

De UFC 3 Beta is sinds 5 december afgelopen Standard smile Heb je het nog kunnen spelen?

Jason.png
Bericht 6 van 8 (786 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe ontgrendel ik mijn account

★★★ Newbie

Ik krijg geen optie om de vraag te veranderen, heb het meerdere keren geprobeert.

Bericht 7 van 8 (608 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe ontgrendel ik mijn account

Community Manager (retired)
Hey @XxxGunDumxxX,

Als dit voor Fifa 19 of 20 is kunnen we je mogelijk helpen via de Helpdesk over de chat of social media. Je zult hiervoor wel bij de console moeten zitten terwijl je contact zoekt want deze zullen we nodig hebben om dit op te lossen.Als dit voor een oudere Fifa is is dit mogelijk niet meer mogelijk helaas.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 8 (593 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help