Re: Ben je klaar voor FIFA 18?

door Larryy
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FUT18 webapp transfermarkt?

★ Novice

Ik kan niet op de transfermarkt op de nieuwe webapplicatie van FUT18. Ik heb de melding: Blijf FUT 18 spelen op de Playstation 4 om toegang te krijgen tot de transfermarkt.

Ik ben FUT-oprichter, ben nog nooit gebanned of wat dan ook en dan nu deze onzin?!

Bericht 11 van 39 (4.409 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfermarkt vergrendeld

★ Novice

ik heb precies hetzelfde, ben FUT oprichter, meer dan 2000 potten gespeeld en nog deze onzin! Ik heb ook nog geen reactie

Bericht 12 van 39 (4.388 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I cant go to the transfer markt on fifa 18 why?

★ Novice

Grootste onzin ooit dit. Ik heb zelfs zolang een account dat ik FUT-Oprichter ben en vrienden van mij die vorig jaar een account hebben gemaakt kunnen er wel op, Trieste gang van zaken dit..

Bericht 13 van 39 (4.409 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I cant go to the transfer markt on fifa 18 why?

★★ Novice

Exact hetzelfde probleem. Ik heb nooit zelf de verbinding verbroken tijdens een game, ook nooit gebanned. Enkel een paar keer de verbinding verbroken door problemen met de EA-Servers. Wil nu mijn 3e jaar FUT gaan beginnen, maar dat kan dus niet doordat ik niet op de transfermarkt kan. Als dit een voorschot is voor de rest van dit jaar, weet ik niet zo zeker of ik dit spel nog wel zou willen kopen...

 

Hoop enige duidelijkheid te krijgen waarom ik niet op de webapp kan.

 

mvg

Bericht 14 van 39 (4.405 Weergaven)

Re: FUT18 webapp transfermarkt?

★★ Novice

Exact hetzelfde probleem, er wordt ook geen reden gegeven...

Bericht 15 van 39 (4.403 Weergaven)

Kan niet op de transfermarkt op myn app

★ Novice
De app werkt ik heb alles kunnen kiezen van nationaliteit enz ik kan alleen niet op de transfermarkt , heel vervelend als al je vrienden dat wel kunnen
Bericht 16 van 39 (4.387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan niet op de web app transfermarkt fifa 18

★★★ Newbie
Waarom is dit het geval? Speel FUT nu een paar jaar en ben nog nooit geblokkeerd geweest. Lijkt me niet echt de manier om trouwe klanten te belonen...
Bericht 17 van 39 (4.383 Weergaven)

Re: Ben je klaar voor FIFA 18?

★★★ Newbie
Heb aan al deze stappen voldaan, maar kan niet bij de transfermarkt. Kan iemand hier mij bijstaan?
Bericht 18 van 39 (4.380 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT18 webapp transfermarkt?

★★★ Novice
Precies hetzelfde hier. Speel al jaren FIFA en ik kan er ook niet op. Lekker fut met een giga achterstand beginnen. Man man man wat is dat ea afgegleden als bedrijf zeg
Bericht 19 van 39 (4.383 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I cant go to the transfer markt on fifa 18 why?

★★★ Novice
Sorry, maar dit is de grootst mogelijke onzin die er bestaat. Je hebt altijd de mogelijkheid om de webapp te spelen. Ik spee al sind 2011 FUT en nu voor het eerst dat ik de transfermarkt niet kan gebruiken. Echt te belachelijk voor woorden en maar weer de bevestiging dat EA er alles aan doet om de franchise FIFA 18 naar de knoppen te helpen.
Bericht 20 van 39 (4.380 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help