Re: Battlefield 1 de luxe game does not start

door hsm001
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Battlefield 1 de luxe game does not start

★★★ Newbie

Na herinstallatie van Battlefield 1 de luxe start de Game niet . Helemaal via Origin ingelogd en na ongeveer 11uur dowloading en installering krijg ik het spel

niet gestart. Wat kan hier nu fout gegaan zijn gezien het spel het eerder wel deed maar na schone W10 installatie en nieuwe download werkt het niet meer

Bericht 1 van 3 (390 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 1 de luxe game does not start

EA SPORTS FC Team

@hsm001 

 

Een download van 11 uur is inderdaad erg lang, ik zal kijken of ik een oplossing voor je heb zonder dat je het spel opnieuw hoeft te installeren.

 

Ik heb wel nog wat informatie van je nodig: Welke foutmelding krijg je te zien? Wat gebeurt er nadat je op spelen drukt?

Jason.png
Bericht 2 van 3 (384 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 1 de luxe game does not start

★★★ Newbie

Bedankt voor de reactie

 

Ik ontving geen fout melding het Originscherm na aanklikken van spelen van Battlefield 1 gebeurde er niets en viel ik weer terug in het spelen scherm

Ook is gek dat ik een ander plaatje kreeg van mijn profile.  die heb ik niet aangemaakt.  Intussen erachter gekomen dat ik twee origin programma's

op twee schijven had en heb toen beide programma's deleted en één origin programma weer vers geïnstalleerd in de map waar ook het spel staat. En nu loopt

het spel weer goed. Vond trouwens die 11 uur download ook wel erg lang want mijn PC kan het makkelijk aan. Problemen zijn misschien onstaan naa schone installatie van W10 en een installatie van een exploit veiligheidsprogramma (HitmanProAlert) waarna ik in diverse programma's problemen kreeg. Ik heb dat programma er

intussen weer afgehaald en sofar sogood. Hartelijk dank voor de reactie en gaat er weer iets mis dan laat ik dat even weten 

vr. gr. HSM001

Bericht 3 van 3 (368 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help