Account problemen

door Pleuntje2222
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Account problemen

★★★ Newbie

Hallo ik ben voor m'n zusje bezig die haar gekochte dlc's niet kon vinden voor Sims..
Nou zat ik op een account ingelogd met de naam Pleuntje2 volgens mij, daar had ze Sims 4 al op met een paar dlc's en iets van 1.2k speel uren...
Maar ik kon de gekochte dlc niet vinden, ik dus inloggen op de Origin site en zag in de bestelgeschiedenis wel de bestelling staan.
Uitgelogd in de Origin client, en weer inloggen en toen kwam ik dus op het account waarmee de dlc's gekocht waren... maar niks meer te bekennen van het andere account.
Nu heb ik al wachtwoord vergeten gedaan en een paar email adressen ingevuld maar daar krijg ik geen email van terug.. ik heb Pleuntje2 opgezocht om als vriend toe te voegen maar ik kom dat account niet tegen... Wat moet ik nu doen? en is er een mogelijkheid om deze accounts en gekochte games te mergen zodat het allemaal gewoon netjes op 1 account komt?

M.v.g. Maurice

Bericht 1 van 3 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account problemen

★★★ Newbie

Ik ben er nu dus achter gekomen dat ze een kinder account hebben gemaakt en dat dus de dlc's op het main account gekocht zijn..
Wel een beetje vaag gebeuren, maar misschien dus wel een uitkomst voor ouders en kinderen Tongue out

Maar ze hebben nu dus pech? ach ik bel Maandag wel met EA Standard smile dit is natuurlijk community driven gedoe hier dus schiet niet op.

Bericht 2 van 3 (306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account problemen

@Pleuntje2222 begrijp ik het goed, de DLCs zijn op een verkeerd account gekocht?

Daarvoor heb je inderdaad EA nodig.. Ook om accounts samen te voegen. 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 3 van 3 (303 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen