code

by SuzBallon
Reply

Original Post

Accepted Solution

code

★★★ Novice

Bonjour, il y a quelques mois j'ai acheté les Sims 4. J'y ai joué plusieurs fois et puis j'ai fais "une pause" pour me consacrer à mes études. Une semaine auparavant, je voulais y rejouer mais quand j'ai mis le cd dans le lecteur cd, Origin s'est ouvert mais m'a demandé un code produit. J'ai donc remis le code qui se trouve sur la boite mais cela n'a pas fonctionné. Hier je suis allée chez Micronamia pour demander pourquoi ça ne fonctionnait plus et le vendeur était très surpris et m'a dit que j'avais été piraté et que cela arrivait très rarement. J'aimerais donc, pourvoir rejouer à ce jeux que j'ai payé tant cher.

Merci de votre compréhension.

 

Message 1 of 2 (191 Views)
0

Accepted Solution

Re: code

Community Manager (retired)

At this stage of our "Answer HQ", support for this board is only offered in English. We want to expand our board; it is possible that we have multi-language in future.


Before we can support our heroes in several languages, please write your post in this language only.

 

I closed this thread, but please feel free to open a thread in above mentioned languages regarding this issue. 

 

Cheers
Basti

View in thread

Message 2 of 2 (188 Views)
0

All Replies

Re: code

Community Manager (retired)

At this stage of our "Answer HQ", support for this board is only offered in English. We want to expand our board; it is possible that we have multi-language in future.


Before we can support our heroes in several languages, please write your post in this language only.

 

I closed this thread, but please feel free to open a thread in above mentioned languages regarding this issue. 

 

Cheers
Basti

Message 2 of 2 (189 Views)
0