Re: karta podarunkowa origin 100

autor: EA_Joker
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Zaakceptowane rozwiązanie

karta podarunkowa origin 100

★★★ Newbie

Witam,
Otrzymalem 2 dni temu od kolegi karte podarunkowa na kwote 100 zł do ORIGIN.. Nastepnego dnia wpisywalem kod na konto i wyskakiwal komunikat abym sprobowal pozniej, po kilku razach juz zrezygnowalem. Kolejnego dnia probujac wpisac juz ten kod wyskakiwal komunikat ze zostal on juz wykorzystany Tongue out . Nie mogl go nikt wykorzystac bo kod sam zdrapalem z przeznaczonego pola..

pozdrawiam.

Wiadomość 1 z 2 (1 278 wyświetleń)

Zaakceptowane rozwiazanie

EA Community Manager

Hello @McNwm,

I will answer your post in English for now and move it once the Polish Forums are officially available.

Could you be so kind and take a picture of the gift card including everything that came with it and open a case on the helpEA page? You can attach a file to your case following these instructions. Once you've done so, an EA Advisor can look into the issue and your account and will contact you on how to further handle it.

Zobacz w watku

Wiadomość 2 z 2 (1 336 wyświetleń)

Wszystkie odpowiedzi

EA Community Manager

Hello @McNwm,

I will answer your post in English for now and move it once the Polish Forums are officially available.

Could you be so kind and take a picture of the gift card including everything that came with it and open a case on the helpEA page? You can attach a file to your case following these instructions. Once you've done so, an EA Advisor can look into the issue and your account and will contact you on how to further handle it.

Wiadomość 2 z 2 (1 337 wyświetleń)

black-origin-bg

ZASADY I WYTYCZNE FORUM ORIGIN

Przestrzegaj tych zasad i wytycznych, gdy publikujesz coś na forum Origin.

Przeczytaj zasady

ea-help-promo-2

Masz problem z połączeniem z grą?

Jeśli nie możesz się połączyć z grą EA, wykonaj poniższe kroki, aby rozwiązać problemy.

Rozwiązywanie problemów z połączeniem