Re: Wachtwoord kwijt van account met mailadres dat gehackt is

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Wachtwoord kwijt van account met mailadres dat gehackt is

★★★ Newbie

beste,

mijn origin account (om in te loggen bij de wep app van fifa) heeft als mailadres mijn vroegere mailadres. omdat mijn oudere mail adres gehackt is (ik kan er niet meer op) kan ik het wachtwoord van dat account niet meer veranderen. Ik ben het wachtwoord vergeten van mijn origin account dus ik kan me niet meer inloggen. Want wanneer ik mijn wachtwoord wil veranderen wordt er een mail gestuurd naar het mailadres waar ik niet meer op kan. Ik zou graag mijn huidige mailadres op dat account zetten zodat ik het wachtwoord kan veranderen en kan inloggen op de web app.

 

met vriendelijke groet

Bericht 1 van 2 (882 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Wachtwoord kwijt van account met mailadres dat gehackt is

EA SPORTS FC Team

Beste @julessmits8

 

Ik vind het enorm vervelend dat jouw mail adres gecomprimeerd is en we zullen er alles aan doen om jouw verder te helpen. Op het forum kunnen wij accountgegevens niet bespreken, maar onze EA Help Advisors kunnen dat wel. 

 

Kies voor: Origin > PC > Mijn Account Beheren > Gecomprimeerd Account > Selecteer contactoptie

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.085 Weergaven)

Alle reacties

Re: Wachtwoord kwijt van account met mailadres dat gehackt is

EA SPORTS FC Team

Beste @julessmits8

 

Ik vind het enorm vervelend dat jouw mail adres gecomprimeerd is en we zullen er alles aan doen om jouw verder te helpen. Op het forum kunnen wij accountgegevens niet bespreken, maar onze EA Help Advisors kunnen dat wel. 

 

Kies voor: Origin > PC > Mijn Account Beheren > Gecomprimeerd Account > Selecteer contactoptie

Jason.png
Bericht 2 van 2 (1.086 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen