Dot.: Jaka jest szansa na zawodnika IF

autor: Ok4ss
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Jaka jest szansa na zawodnika IF

[ Edytowane ]
★★★ Newbie

Tak jak w temacie . Jaka jest szansa  na zawodnika  IN FORM .  Krew mnie już zalewa jak gram  i na przeciw mnie  grają osoby z zawodnikami  IF . Za każdym razem ktoś ma IF`a .  Gram od  4 lat  w fife  i ani razu mi  nie poleciał z paczek . Się pytam grzecznie  jeszcze  o co  k..... chodzi .  Jak mam  wygrać  jak  kolesie mają całe składy   a ja nawet nie mogę  uzbierać  na  podstawowy skład  Juventusu  ( Tak są drodzy  zawodnicy  na których mnie nie  stać ) . Zastanawiam się czy  następną fifę  kupię  bo nie mam  zamiaru wydawać  pieniędzy  na gre  która nie sprawia przyjemności . Wpada taki  kolo z IF`ami   i mam  po meczu .  Zarabianie  500 golda za mecz  gdzie  Dybala  kosztuje 150 000 ( lub więcej/mniej )  to  na prawdę  paranoja . Z paczek lecą  sami  gówniani  zawodnicy . Normalnie  mam ochotę  zwrócić  tą  j,,,,,,, Fifę  17  . Co roku to samo . Zero IF .  Nic .  Pay to win .   

 

Wiadomość 1 z 4 (340 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Jaka jest szansa na zawodnika IF

Community Manager (retired)

Witaj @Mr_HaZe_PL

 

Rozumiem frustrację spowodowaną brakiem dobrych zawodników w paczkach. Sama często jestem na łasce szczęścia, jeśli chodzi o losowe rzeczy, które wypadają z paczek w różnych grach. Jednak pojawia się tutaj słowo klucz: losowość.

 

Nie jesteśmy w stanie w żaden sposób wpłynąć na to, jacy zawodnicy wypadną z Twoich paczek, gdyż ich zawartość jest absolutnie losowa, co wielokrotnie zostało potwierdzone bezpośrednio przez studio FIFA.

 

Trzymam kciuki, aby szczęście w końcu stanęło po Twojej stronie Fingers crossed

 

PS Temat przenoszę do wątku o grze FIFA 17

Wiadomość 2 z 4 (331 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Jaka jest szansa na zawodnika IF

★★★ Newbie

w Takim razie  nie zostaje mi nic innego jak  przerzucić  się  ja PES`a  .  Te same  pieniądze   .   Fifa  17 była  ostatnią   którą  kupiłem  .