FUT account vergrendeld

door TheCarpophorus
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FUT account vergrendeld

★ Novice

hoi,
Mijn account is vergrendeld en ik weet dat je dan je beveiligingsvraag moet veranderen.

Maar een of andere reden kan ik dan nog steeds niet inloggen en hij blijft aangeven dan ik vergrendeld ben.
Ben ik toevallig iets belangrijks vergeten? 

groetjes Sander.

Bericht 1 van 15 (4.241 Weergaven)

Re: FUT account vergrendeld

EA SPORTS FC Team

Hoi @TheCarpophorus

 

Wanneer je FUT account vergrendeld is, moet je jouw FUT veiligheidsvraag opnieuw instellen. Dit is te doen door FIFA 17 op te starten en naar Utlimate Team te gaan. Daar krijg je een pop-up te zien waarin je een nieuwe veiligheidsvraag en antwoord in kan stellen. 

 

Als je deze pop-up in FIFA 17 niet te zien krijgt, neem dan contact op met een EA Advisor.

 

Mogelijk heb je jouw EA veiligheidsvraag aangepast in plaats van jouw FUT veiligheidsvraag.

Jason.png
Bericht 2 van 15 (4.208 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT account vergrendeld

★★★ Newbie

Ik ben Gijs en 12 jaar maar kunt u alstublieft een beetje uitleggen hoe dit werkt wel op FIFA 18. Alvast bedankt.


EA_Jason schreef:

Hoi @TheCarpophorus

 

Wanneer je FUT account vergrendeld is, moet je jouw FUT veiligheidsvraag opnieuw instellen. Dit is te doen door FIFA 17 op te starten en naar Utlimate Team te gaan. Daar krijg je een pop-up te zien waarin je een nieuwe veiligheidsvraag en antwoord in kan stellen. 

 

Als je deze pop-up in FIFA 17 niet te zien krijgt, neem dan contact op met een EA Advisor.

 

Mogelijk heb je jouw EA veiligheidsvraag aangepast in plaats van jouw FUT veiligheidsvraag.


 

Bericht 3 van 15 (4.157 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT account vergrendeld

EA SPORTS FC Team

@Gijsta012

 

Het werkt hetzelfde voor FIFA 18, je hoeft alleen maar in te loggen in FUT op FIFA 18 op jouw vertrouwde apparaat om een nieuwe vraag en antwoord in te stellen. 

 

Als dit niet lukt, kan een EA Help Advisor je verder helpen. 

Jason.png
Bericht 4 van 15 (4.153 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT account vergrendeld

★★★ Newbie
Mn fut is vergrendeld maar ik heb fifa 17
Bericht 5 van 15 (3.812 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT account vergrendeld

★★★ Newbie
Maar mn vertrouwd is ps3 maar die is kapot
Bericht 6 van 15 (3.810 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT account vergrendeld

EA SPORTS FC Team

@Keylen2000 Met een nieuwe PS3 gaat deze workaround inderdaad niet werken, maar onze helpdesk zal dit voor je op kunnen lossen.

 

Bel ze dus even op en zorg ervoor dat je in de buurt bent van jouw console:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 7 van 15 (3.791 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT account vergrendeld

★★★★★ Newbie

ik heb het zelde probleem maar bij mij stond FIFA eerst op mijn andere playstation en hij is stuk gegaan dus heb ik FIFA op mijn nieuwe gezet en krijg niest door van wachtwoord of vraag veranderen

Bericht 8 van 15 (2.979 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT account vergrendeld

★★★ Newbie
Hoi ik kan niet op fifa 17 ultimate team omdat mij ea account vergrendelt is
Bericht 9 van 15 (2.502 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT account vergrendeld

EA SPORTS FC Team

@killer_RSD_2003 Als je inlogt op jouw eigen PS4 dan zou het weer moeten werken.

Jason.png
Bericht 10 van 15 (2.487 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help