Franse campangebag spelerkeuze glitch

door larson60fps
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Franse campangebag spelerkeuze glitch

★★★ Newbie

Ik heb de franse campangebag spelerkeuze gehaald en mijn vriend ook toen we hem wouden openen kregen we een foutmelding en was de spelerkeuze weg.

Bericht 1 van 40 (749 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Franse campangebag spelerkeuze glitch

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hoi @larson60fps, en all anderen,

Er lijkt inderdaad een bug te zijn met de Franse Campagnebag speler keuze. Het goed nieuws is dat er al een ticket voor is gemaakt, en dat volgens onze Twitter het al opgelost is:

https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1558678376663027712

Kan je checken via je console of je je speler keuze hebt, en of je die kan openen?

 

Bericht gemarkeerd als oplossing om het makkelijker zichbaar te maken voor anderen.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other

In thread bekijken

Bericht 38 van 40 (928 Weergaven)

Alle reacties

Re: Franse campangebag spelerkeuze glitch

★★★★★ Expert
Kan je een schermafdruk van deze foutmelding maken, opslaan als een afbeeldingsbestandstype opslaan en toevoegen bij je reactie hier als een bijlage, @larson60fps.

Als anderen een probleem of vraag hebben, dan kunnen zij beter dat hier melden.

Groetjes.
Bericht 2 van 40 (730 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Franse campangebag spelerkeuze glitch

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Zelfde probleem hier!… ik heb ook een 20x 85+ pack maar die kan ik nu dus niet openen…

Bericht 3 van 40 (731 Weergaven)

Pack kan niet geopend worden

★★★ Newbie

Hoi, ik heb vandaag de Franse sbc gedaan waar je kon kiezen voor een Franse speler van verschillende kaarten. En heb nog een 85x10 klaar staan. Ik ben niet thuis en ging op de web app de playerpick openen. Alleen als ik hem wou openen kreeg ik een inlog error. Nu ging mijn oom op mijn account kijken en zit vast, hij kan geen pack openen of kopen ook geen preview pack. Weten jullie iets van dit probleem. Ik krijg kraag antwoord. 

Kort samengevat,

ik kan mijn player pick niet openen want hij is geglitch, waardoor ik niks mee de transferlijst kan doen. En niet mijn packs kan openen/ kopen. 

Bericht 4 van 40 (610 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pack kan niet geopend worden

★★★ Newbie

Exact hetzelfde probleem. Kan de franse campagne spelerkeuze niet openen en krijg continu de foutmelding dat er geen communicatie mogelijk is met de servers.

Bericht 5 van 40 (603 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Franse campangebag spelerkeuze glitch

★★★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem.  Ik wilde de, campagnebag openen,  toen verscheen de melding probleem met de winkel en toen was, alles weg.  Dit is trouwens vanavond met meerdere sbc's gebeurd,  het is een bende!

 

Hoe wordt dit nu opgelost? 

Bericht 6 van 40 (699 Weergaven)

Fout na sbc

★★ Novice

Vorige probleem hebben jullie blijkbaar niks van aangetrokken tja...

Hier volgende al. 

Heb sbc afgewerkt om dubbele speler fermino te verwerken. Kan playerpick niet openen en dubbele speler is weg. Kon ook niet verderdoen met upgrade sbc's omdat ik geen pakken kan openen met playerpick in store...

Bericht 7 van 40 (477 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pack kan niet geopend worden

★★★ Newbie

Goed om te horen dat ik niet de enige ben met het probleem, heb jij dit soort dingen al vaker gehad?

 

Bericht 8 van 40 (587 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Franse campangebag spelerkeuze glitch

★★★ Newbie

Bij mij is dit ook gebeurd en er staat alleen dat er een probleem was met de fifa ultimate team servers.

Bericht 9 van 40 (674 Weergaven)

Re: Franse campangebag spelerkeuze glitch

★★★ Newbie

Bij mij precies hetzelfde... Ik wil de spelers keuze openen Franse campangebag  maar vervolgens geeft deze aan communicatie problemen. Ik kan wel mijn spelers keuze van FUT champions rewards openen maar de Franse campanbag niet.

Bericht 10 van 40 (652 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help