Re: Doelstellingen team ajax werkt niet

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Re: Doelstellingen team ajax werkt niet

Community Manager (retired)

Hey allemaal.

 

Ik heb dit antwoord op de voorpagina gezet voor zichtbaarheid zodat jullie allemaal op de hoogte zijn van de laatste updates over de Ajax doelstellingen en de groepsoverwinning.

 

Ik heb vandaag helaas de update gekregen dat er niet meer verder gekeken gaat worden naar de Ajax doelstellingen die reeds verlopen zijn en de groepsoverwinning door Milaan dankzij de moeilijkheid om deze Ajax doelstellingen te voltooien. Helaas zal er geen vergoeding zijn voor deze doelstelling omdat het onmogelijk is voor de game team om na te kunnen gaan wie er allemaal gespeeld heeft met de badge tijdens die tijden en voldeed aan de eisen. Mijn excuses hiervoor.

 

Als Nederlandse speler snap ik dat dit niet het nieuws is waar je als Ajax fan op hoopt en dat dit een teleurstelling is om te lezen en horen. De feedback hierover is zeker ontvangen en wordt mee genomen voor de toekomst maar voor nu is de zaak helaas gesloten. 

 

Mocht er alsnog een staartje groeien en een update verschijnen zal ik hem zeker hier posten.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 91 van 92 (1.502 Weergaven)

Re: Doelstellingen team ajax werkt niet

★ Apprentice

Reden te meer om volgend jaar over te stappen naar een andere game. 
Echt een tegenvaller! 

Ik vond Fifa 20 al heel erg slecht, Fifa 21 is een kopie van dit spel. 
Goed, tenues zijn aangepast, de selecties redelijk up-to-date, hoewel ik Suarez nog bij Barcelona zie en Sergino Dest nog altijd als Ajacied te boek staat (ik heb hem namelijk als zowel Ajacied als als speler van Barcelona), de in-game muziek is na 1999 alleen maar slechter geworden en dat blijft zo, de game-play is ruk en wordt over de jaren alleen maar slechter. Zo hebben we steen en been geklaagd over hoe je in deze 2 jaren tegenwoordig je vrije trappen moet nemen, over hoe ongelooflijk onmogelijk het is dat keepers penalties uit de kruising duiken terwijl ze van het niveau "lik-me-vestje" zijn waar keepers van formaat en status (Neuer, Alison, Ter Stegen, Oblak) de makkelijkste rollertjes tot doelpunt transformeren. 

Het hele spel zit zo vol met fouten dat het een schande is dat dit voor zes tientjes in de schappen is komen te liggen. 

Bericht 92 van 92 (411 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help