F1 23 spelen tegen een vriend.

door Ocamarshal
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

F1 23 spelen tegen een vriend.

★ Novice

Hoi,

 

Ik wil graag in f1 23 tegen een vriend racen terwijl ik thuis met mijn ps5 speel en hij met zijn ps4.

Beide hebben we onze crossplay aanstaan, maar ik krijg het met geen mogeijkheid voor elkaar.

Heeft er iemand tips voor me?

Bericht 1 van 6 (409 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: F1 23 spelen tegen een vriend.

Community Manager
Hoi @Ocamarshal,

Wat is precies het probleem dat je hebt? Kunnen jullie elkaar niet zien, kunnen jullie elkaar niet uitnodigen, krijgen jullie verbinding problemen, enz.

Als je een foutmelding krijgt, kan je dan alsjeblieft een foto delen?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 6 (403 Weergaven)

Re: F1 23 spelen tegen een vriend.

★ Novice
@EA_QueenBee We kunnen elkaar niet ziennen daardoor kunnen we elkaar niet uitnodigen.
Bericht 3 van 6 (396 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: F1 23 spelen tegen een vriend.

Community Manager
@Ocamarshal,

Dus jullie zien elkaar helemaal niet? Ik weet dat in F1 22 er problemen waren als je teveel vrienden had; mag ik vragen hoeveel je hebt op je PlayStation? Misschien hebben ze per ongeluk dezelfde bug overgebracht.

Kunnen jullie elkaar wel zien in andere games? Misschien is het een idee om je privacy instellingen te controleren:

https://help.ea.com/nl/help/account/update-your-privacy-settings-and-email-preferences/

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 6 (386 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: F1 23 spelen tegen een vriend.

★ Novice

@EA_QueenBee  schreef:
@Ocamarshal,

Dus jullie zien elkaar helemaal niet? Ik weet dat in F1 22 er problemen waren als je teveel vrienden had; mag ik vragen hoeveel je hebt op je PlayStation? Misschien hebben ze per ongeluk dezelfde bug overgebracht.

Kunnen jullie elkaar wel zien in andere games? Misschien is het een idee om je privacy instellingen te controleren:

https://help.ea.com/nl/help/account/update-your-privacy-settings-and-email-preferences/

Ik heb 3 vrienden op mijn PSN.  Ik zal ff moeten kijken of ik hem wel bij andere spelen zie. Maaar dat kan ik pas doen na mijn werk.

Bericht 5 van 6 (378 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: F1 23 spelen tegen een vriend.

★ Novice

@Ocamarshal  schreef:

@EA_QueenBee  schreef:
@Ocamarshal,

Dus jullie zien elkaar helemaal niet? Ik weet dat in F1 22 er problemen waren als je teveel vrienden had; mag ik vragen hoeveel je hebt op je PlayStation? Misschien hebben ze per ongeluk dezelfde bug overgebracht.

Kunnen jullie elkaar wel zien in andere games? Misschien is het een idee om je privacy instellingen te controleren:

https://help.ea.com/nl/help/account/update-your-privacy-settings-and-email-preferences/

Ik heb 3 vrienden op mijn PSN.  Ik zal ff moeten kijken of ik hem wel bij andere spelen zie. Maaar dat kan ik pas doen na mijn werk.


Bij andere games kan ik hem wel zien.

Bericht 6 van 6 (371 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help