Sims 2 op windows 10 - welke opties zijn er nog

door f82b904ee546324f
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 2 op windows 10 - welke opties zijn er nog

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Na lange tijd wil ik graag sims 2 weer spelen. Inmiddels hebben we windows 10 en ik heb gelezen dat je een paar jaar geleden de disc-versie om kon ruilen voor een digitale versie.

Welke opties zijn er nu nog om het spel werkend te krijgen? 

 

Het liefst heb ik een digitale versie in het Nederlands op windows 10.

Groetjes Chantal

 

 

Bericht 1 van 2 (147 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 2 op windows 10 - welke opties zijn er nog

Champion

Hey @f82b904ee546324f,

 

Jammer genoeg zijn er geen eenvoudige mogelijkheden om het spel werkend te krijgen in Windows 10.

Misschien wel wat technisch maar, De Sims 2 is gemaakt op basis van 32 bit en nu bijna meer dan 20 jaar geleden voor het eerst gelanceerd. De computertechniek heeft niet stil gestaan maar De Sims 2 dus wel. Als je nog oude schijfjes hebt dan zou je kunnen proberen om De Sims 2 te installeren op een oude pc. 

Voor zover ik weet, zijn er geen nieuwe acties te verwachten waarin De sims 2 opnieuw digitaal wordt aangeboden.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (132 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help