Ik kan mijn baby niet oppakken en in bed leggen?

door daviidraa
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan mijn baby niet oppakken en in bed leggen?

★★★ Newbie

Sinds de Growing up update kan ik mijn baby en peuter niet meer oppakken. Als ik ze in bed probeer te leggen zegt de sim dat er geen ruimte is en als ik ze wil oppakken blijven ze gewoon liggen. Wat kan ik hieraan doen?

Bericht 1 van 5 (185 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan mijn baby niet oppakken en in bed leggen?

Champion

Hey @daviidraa,

 

Zoals je het beschrijft lijkt het erop dat er te weinig ruimte is om de handelingen uit te voeren (in bed leggen en oppakken)

Zou je misschien een foto of schermopname van de ruimte willen delen? Kijk dan gelijk of je in de ballonnetjes rode strepennof kruizen tegenkomt.

Alle extra informatie over de situatie is heel welkom.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (172 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan mijn baby niet oppakken en in bed leggen?

★★★ Newbie

Heey , ik heb de wieg waar ik de baby in wou leggen expres op balkon gezet zodat ze ruimte heeft , maar dan nog zie ik een ballonnetje met geen ruimte. Het is ook erg vervelend want dit heb ik sinds vorige jaar met de babyupdate en ik heb geprobeerd slechte mods te verwijderen en alles maar niks lijkt te werken

Bericht 3 van 5 (155 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan mijn baby niet oppakken en in bed leggen?

[ Bewerkt ]
★★ Guide

Heb je na het verwijderen van de corrupte mod ook het localthumbcage bestand verwijderd uit je sims 4 map?

Bericht 4 van 5 (151 Weergaven)

Re: Ik kan mijn baby niet oppakken en in bed leggen?

Champion

Hey @daviidraa,

 

Naast de suggestie die @Lotje1981 doet, kan je, als je mods gebruikt, ook dit artikeltje eens lezen 

'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'

Hierin heb ik veel beschreven over het gebruik van aangepast materiaal (custom content en mods) Heb je jouw huis zelf gebouwd of uit de galerie gedownload? 

 

Ik zie op de foto's die je meestuurde dat je te weinig ruimte hebt voor je wiegje. En, zeg nu zelf,  zou jij jouw baby op het balkon laten slapen??? Ik denk dat de moeder daarom ook protesteert

Kijk ajb of je een ruimte aan je huis kunt bouwen (maak desnoods voor deze ene keer gebruik van een cheat)

 

Hopelijk kan je hier iets mee.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (136 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help